Zwanger en diaree

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door LenteVlinder, 31 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LenteVlinder

5 jul 2015
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    beste allemaal,

Ik ben momenteel 8 weken zwanger. De laatste tijd heb ik vooral sochtens als ik wakker wordt last van diaree. Ik denk dat dit te maken heeft met het koude weer de laatste tijd. Ik wordt vaak zonder deken wakker (beweeg den ik te veel) ik heb dan krampen in de maag, en na een bezoek aan de toilet ervaar ik veel lucht in de darmen en heb dus diaree. Moet ik mij zorgen maken? Heeft dit invloed op het vruchtje ? Na elke toiletbezoek kijk ik angstig of ik bloed zie. Wie kan meer vertellen?

2. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Hoelang heb je dit al?

3. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Ik denk eerder dat t komt door je hormonen dan van de kou dat je darmen van de slag zijn. Mijn darmen kunnen er ook wat van sinds de zwangerschap.
    Zover ik weet maakt dit niks uit voor t vruchtje

4. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Ik heb al de hele zwangerschap regelmatig last van diarree. Mijn darmen zijn ook continue in beweging. Volgens mij komt het gewoon door de hormonen en kan het geen kwaad. Het hangt bij mij ook heel erg af van wat ik eet, vette dingen en bepaalde groentes zorgen ervoor dat ik 3x per dag naar de pot moet rennen.. Irritant maar hoort erbij

5. Sophiaatje

Sophiaatje Niet meer actief

Heb er sinds gister last van er heerst ook een griepje

6. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Ik had het in het begin ook met dagen en nu weer obstipatie... heel fijn...

7. Flowerr

Flowerr Bekend lid

20 feb 2014
    670
    124
    43
    Vrouw
    Ik heb rond de 8 weken bijna 3 weken lang diarree gehad. Na 2 weken voor de zekerheid de vk gebeld, die gaf aan dat het kwam Door de hormonen en de darmen die een plekje zochten. Advies was: Genoeg blijven drinken dan is het geen probleem. Uiteindelijk is het vanzelf overgegaan

8. LenteVlinder

5 jul 2015
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank voor alle reacties. Het doet me deugd om te horen dat ik me geen zorgen hoef te maken. Bedankt! Zal voldoende blijven drinken. Jullie zijn top

Deel Deze Pagina