hoi de kleine in mijn buik beweegt altijd heel veel. veel gedraai en gewoel en geprotesteer als ik op mijn zij lig. als ik in mijn buik lichtjes por,port hij ook terug maar voel ook vaak vanonder,als hij beweegt, een soort van plopjes zijn hoofdje zou daar liggen. ik heb het niet over de hik trouwens,dat is meer een tikken en die voel ik meer onder mijn navel(buikje) de plopjes lijken een beetje op waterbubbels die pletsen kent iemand dit?
Ik dacht eerst aan de hik maar dat is het dus niet. De hik voel ik precies waar het hoofd van het kindje ligt ( is al ingedaald). Misschien voel je je darmen? Die kunnen nu ook op de gekste plekken liggen en de vreemdste geluiden maken heb ik gemerkt...
Nu je het zegt.. Ik zou het omschrijven als borrelen. Alsof je een fles op z'n kop houd en er wat lucht omhoog borrelt. Geen idee wat het is, maar merk dit sinds gisteren!
Ik heb dat idd ook! Raar gevoel he! Heb ook gehoord dat het kan zijn dat de kleine dat met zn mond doet.. Ik weet het ook niet precies. Lijken mij iig niet mn darmen..