Hallo, Allereerst ben ik juli/14 bij de ha geweest omdat we graag een stap verder willen. ik heb factor v leiden met voorgeschiedenis (2008 dubbele long embolie) toen 18 sinds dien ook geen pil meer kreeg een koper spiraal die was verzakt in 2011 en had daardoor een buitenbaarmoederlijke zw die is geëindigd met een metrotrexaat injectie toen 21 sinds dien heb ik niks nouja met durex om zijn knuppel verloor hij geen druppel Dus ik wou weten of ik ergens rekening mee moest houden mijn ha heeft contact gehad met de gynaecoloog en ze wou me graag zien binnen een week zat ik bij haar op de stoel en ja ik moet bloedverdunners gebruiken gedurende de gehele zwangerschap + kraamtijd als in injectie ze stuurde me door naar mijn internist ihij zou ook degene zijn die mijn antistolling nauwlettend in de gaten houd ipv de trombosedienst. In aug 14 had ik een vermoedelijke miskraam en in okt 14 was ik 18 dagen ongesteld en op dag 13 was ik naar de ha geweest en die vertelde waarschijnlijk een vroege miskraam geweest. Jaaaaaah 14feb positieve test in handen (hoe romantisch) 16 feb gynaecoloog en internist gebeld afspraken gemaakt maar helaas 17 feb ging het mis. Nu zijn we bijna een jaar verder met heeeeeeeeel wat ovulatie testen en begin ik de moed te verliezen... Als het goed is moet ik rond 31mei 1 jun ongi worden dan maar vast tempen voor eventueel weer een afspraak bij de gynaecoloog een jaar na dato??? Wie heeft wat raad???