Bloed bij eisprong?

Discussion in 'Zwanger worden' started by WendyB, Aug 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. WendyB

WendyB Actief lid

Jul 25, 2006
    260
    0
    0
    Hallo Allemaal,

Zoals jullie weten zit ik in ronde 2. Ik ben er altijd vanuit gegaan dat ik een cyclus heb van 28 dagen, omdat ik voor de pil altijd op de klok gelijk ongesteld werd (op woensdag). Tijdens de pil bleef dit zo alleen, omdat het "minder" werd door de pil verschoof mijn dag naar donderdag.

Vorige maand ging ik er dus vanuit dat ik op donderdag een eisprong zou hebben. Op zaterdag had ik wat licht bloed, ik dacht misschien innestelingsbloed (wel wat vroeg maar ja...). Op dinsdag had ik de hele dag veel slijm met bruinverlies voor 1 dag. Daarna ben ik 2 dagen te laat ongesteld geworden (op zaterdag). Nu heb ik gelezen dat bruinverlies, zo'n 4 a 5 dagen na de eisprong, kan duiden op een tekort aan progesteron, waardoor je ei niet kan innestelen. Wat natuurlijk heel logisch is als je nog aan het ontpillen bent.

Ik vraag me af of er bij je eisprong misschien ook bloed vrijkomt. Dat zou namelijk het bloed op zaterdag verklaren. Dan was het dus bloed van mijn eisprong en geen innestelingsbloed. Dit zou dan gelijk lopen met het bruinverlies op dinsdag. Dit vraag ik me af, omdat ik vanmorgen ook wat licht bloed (hooguit 4 druppels) aantrof in mijn slipje en ik volgens mij rond deze tijd pas een eisprong moet krijgen. (het is vandaag 14 dagen na mijn eerste menstuatiedag).

Het is een lang verhaal geworden dus ik hoop dat jullie het nog volgen!

Liefs Wendy.

2. Ally

Ally Fanatiek lid

Nov 22, 2005
    1,008
    0
    0
    Hoi,Wendy
    Ik heb dit probleempje ook.
    Ik heb dit sinds twee jaar ,ben altijd op tijd ongie.
    het was eerst altijd bruin ,maar de laatste tijd is het echt rood en duurt het ook wat langer .
    De gyn zegt het hoort bij je eisprong,en het is weinig bloed als je echt maandverband vol verliest dan moet je wel effe langs gaan.
    Het is wel ongemakkelijk,eerst kluste ik ook niet ,maar je moet dus wel klussen want dan ben je het meest vruchtbaar.

succes

Ally

3. WendyB

WendyB Actief lid

Jul 25, 2006
    260
    0
    0
    Dus dan zit mijn gevoel toch goed!

Nu heb ik gisteravond wel geklust dus hoop dat er nog wat visjes zijn blijven zitten hahahaha.

Mijn vriend is nu aan het werk dus daar heb ik tot vanavond 11 uur niets aan! ;)

Liefs Wendy.

4. debbie1983

debbie1983 Actief lid

Apr 21, 2006
    294
    0
    0
    hoi

het zou kunnen zijn van je ei, het klussen maar ook van ontpillen!! kortom het kan vanalles zijn of het hoeft niets te zijn..

wat betreft de klusserij is om de dag sexen voldoende om een ei te bevruchten

5. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Ik denk dat ik dat ook heb :rolleyes:
    Weet dat m'n eisprong nu is/net geweest is de afgelopen 24u...
    (ovu test nu negatief..minder duidelijk)
    We hebben vanmiddag nog een vrijpartij gehad ( 8) )
    , maar een uur later had ik toch een beetje lichtroze verlies tesamen met wat soldaatjes (sperma) :oops:

@Ally
    Jij schrijft ..DAN...ben je het meest vruchtbaar volgens je gyn.
    Daar heeft dat bloedverlies toch niets mee van doen?

Liefs, Mirre

Share This Page