@Christen: Bedankt voor de voorzichtige felicitatie! Ik heb alleen ook de ervaring dat het na zulke lichte streepjes ook nog makkelijk mis kan gaan, dus ik wacht eerst nog rustig af. Spannend! Jouw temp naar beneden? Balen zeg! Al hoop ik dat hij morgen weer mooi omhoog schiet en het gewoon een late innesteldip is. Mijn duimen draaien hoor! En mocht het toch niet zo zijn, dan wens ik je alvast ontzettend veel suc6 voor de volgende ronde!
Sunyata, hi hi ik zie je al staan bij het raam met dat witte dingetje in de handen en je kleintjes om je heen Ik zie hem ook!! laat ze maar zien die testjes, ik vindt het leuk om te zien hoe ze donkerder worden Ja, dat heb ik ook gehad, dat je aan de baby (voeden) merkt dat je een eisprong krijgt of ongi wordt blijf je voeden tijdens de zwangerschap? Ik heb het ook een hele tijd nog gedaan (5 maanden) bij mijn peuter hier liep de melk niet terug, was goed te doen
Sunyata, ik hoop ook dat mn temp morgen omhoog schiet. Maar ik moet realistisch blijven om een teleurstelling te voorkomen. Ik zie wel wat er morgen gaat gebeuren en laat het hier wel even weten. Wanneer ga je weer testen?
@Mae Lin: Hihi... Is ook komisch om te zien 3 van die vragende blikken, terwijl je op streepjesjacht bent. Ik hoop de komende dagen steeds mooiere testen te laten zien. Heel spannend, maar probeer mezelf wel steeds terug te fluiten, eerst mijn NOD afwachten. En de eerste heb ik gevoed tot 6 maanden zwangerschap, toen was het goed voor haar en voor mij. Geen grote productiedip gehad, even een weekje of zo, maar dat had ze snel weer stabiel. De tweede heeft nog 3 maanden melk gekregen en toen was het echt op. Ze wilde op een gegeven moment alleen maar drinken en de productie kwam niet meer op gang. Einde verhaal dus. En nu.. Als dit goed blijft gaan zal ik de komende maanden nog wel doorvoeden, denk ik. We zien wel hoe het gaat, als het lekker blijft gaan waarom niet. @Christen: Ik denk dat die houding wel het verstandigste is. Even niet teveel denken en rustig afwachten wat er morgen gebeurd. Ik blijf duimen. Ik ben benieuwd!
Hallo meiden, Even snel een update weer. Vanochtend leek de test in eerste instantie hetzelfde, heel licht streepje binnen de tijd, maar nu dat hij goed opgedroogd is zie je wel dat die van vandaag iets duidelijker is, niet heel veel trouwens. Ik had meer verwacht. Hopelijk is die van morgen wel echt duidelijker. Foto houden jullie nog tegoed! @Christen: Hoe gaat het bij jou? Tot later!
@Sunyata: Hihi...toch ook testverslaafd ?! Kan kloppen dat ie niet veel duidelijker is dan die van gisteren. Je moet hem eigenlijk vergelijken met die van eergisteren, want hcg verdubbeld om de dag. En mss ben jij één van die vrouwen die ´s avonds donkerder test dan ´s ochtends?!?! Ben benieuwd naar je foto !
Ik testverslaafd? Nee hoor! Ik moet dan toch ook eens 's avonds testen, vind je niet? Gewoon om zeker te weten of ik bij de ochtendtesters of avondtesters hoor. Ik zal later eens kijken of ik een foto kan plaatsten.
@sunyata ik zie m ook heel lichtjes,alvast voorzichtig proficiat,ik zit nu in ronde vier,ben nu 6 dpo en heb zeer gevoelige (.) (.) vooral aan de zijkant,ik heb sinds 2 dagen eens getempt gelijk smorgens voor t opstaan en t is al 2 dagen 36.8,ik heb geen idee of dit hoog of laag is om eerlijk te zijn,t tempen is voor mij nieuw,ook was ik vanmorgen licht misselijk,raar dat je daar blij mee kunt zijn haha. al met al voelt deze maand alles anders als de voorgaande maanden dus misschien deze keer geluk,moet vrijdag naar de ferti arts voor n gesprekje en krijg voorafgaand n controle echo,ben zo benieuwd,ik hou jullie op de hoogte!
Sunyata, mooi dat het duidelijker word. Morgen zal het nog duidelijker zijn Ga je nu elke dag testen tot je nod hihi Voor mij is het deze ronde afgelopen. Vanmorgen temp heel laag en ongi op bezoek. Dus op naar de volgende ronde. Groetjessss
ohoh wat kan je lichaam je gek maken zeg,net naar de wc geweest en had n veeg helderrood bloed,zou dit dan een innestelingsbloeding kunnen zijn? ben nu 6 dpo dus zou goed kunnen toch? ben zo benieuwd.de kleine wurm is zoooo welkom,mijn man en zoontje staan echt te spingen lol,echt leuk maar zo krijg ik niet echt de kans om er niet teveel mee bezig te zijn haha
@Liekje: Idd kan je lichaam je van alles laten denken....lastig hè?! En op 6dpo wat bloedverlies zou idd van een innesteling kunnen zijn. Hoe lang is jouw lf?
@moon sorry ik weet niet wat lf betekent lol,t enige wat ik kon bedenken was mijn cyclus? en die is al die tijd netjes 28 dagen op de dag af,mocht dit niet zijn wat je bedoelt laat t me dan even weten,krijg je alsnog antwoord 1 februari is mijn NOD trouwens en 17 of 18 januari was mijn eisprong,weet t deze ronde niet exact want ben gestopt met de ovu testjes omdat ik er gek van werd,had soms n week lang 2 strepen dus we doen t nu lekker op gevoel aangezien mijn cyclus zo netjes steady is.
@Liekje: Haha...lf is de periode vanaf eisprong t/m ongi. In jouw geval, als 17 jan je eisprong is geweest en 1 feb de eerste ongidag, dan is jouw lf 14 dagen (precies volgens het boekje ). Ik had ook vaak 2 strepen, maar vond het wel handig hoor. Die van het kruidvat zijn iig niet goed heb ik begrepen.
Even een vraagje over de innesteling. Ik lees dat je dat kan voelen? Hoe voelt dat dan? Ik ben 12 DPO (vandaag voor het eerst op het forum, heb het even op moeten zoeken Voel vandaag en gisteren soms mijn linker eierstok denk ik. Dacht vanmorgen ook menstruatieachtige pijn te voelen. Ik durf alleen niet op mezelf te vertrouwen: misschien hoop ik teveel op dat gevoel. Dat gevoel had ik de vorige keer ook, maar die zwangerschap eindigde in een miskraam Groetjes, Marieke
Hallo meiden, Nou, test was weer hetzelfde, dus ik geloof niet dat het de goede kant opgaat... Jammer, maar het is niet anders. Ik ben nu wel heel benieuwd of ik morgen gewoon ongesteld word of dat mijn LF iets langer is vanaf deze ronde. Afwachten dus... @Liekje77: Voor jou dus nog steeds heel spannend! Ik zou ook meteen denken aan een innestelbloeding. Ik zal voor je duimen. Ik ben bang dat je er niks aan hebt om zomaar te beginnen met tempen, hoog en laag is per vrouw verschillend. Ik denk dat je echt een paar maanden moet tempen voordat je een patroon kan herkennen. Maar goed, ik ben geen expert hoor, dus kan er helemaal naast zitten! En suc6 vrijdag! Hou ons op de hoogte. @Christen: Hier is het ook afgelopen helaas. De testen worden niet donkerder en de urine was echt goed geconcentreerd. Ik ga morgen nog een keer testen, maar ik ben bang dat het niet hoeft en mijn menstruatie duidelijkheid geeft. Volgende maand samen zwanger, afgesproken? @Maderieke: Niet iedereen kan het voelen hoor, net als bij de eisprong, sommigen voelen het en sommigen niet. Dus als je niks gevoeld hebt betekent het niet dat het niet raak is. Maar bijna NOD, morgen al, spannend!!! Ik duim hoor! @Moon, Mae Lin en Nen: Bedankt nog voor het meeleven! Jullie is lief! Komen jullie mij volgende maand weer steunen in het niet voor NOD testen! Liefs!
@Sunyata: Hè verdorie . Weet je het zeker? Mss maak je langzaam hcg aan? Had je inmiddels ook al 's avonds getest? Heb je nog foto's gemaakt? Wil nog wel ff kijken voor je ! @Maderieke: Ik heb het ook niet gevoeld....denk ik. Ik heb wel buikpijn gehad en anders dan ongipijn, maar dat was in de week naar nod toe en gewoon dagenlang. @Liekje: Tempen moet je toch beginnen op de eerste ongidag?!? Dan pas krijg je n goed beeld van je cyclus.
@ sunyata, hier knalt de test sinds 1 dag na nod ik zie m ook op je foto! Hier ook 2dgn een zelfde streepje. Ik blijf duimen!
@Moon: Hihi.. Al die vragen.. Ik heb niet meer getest gisteravond en ook geen foto's meer gemaakt. Ik ga morgen misschien nog een keer testen, maar denk eerder dat mijn menstruatie er morgen wel is. Ik heb de hele dag al een zeurderig gevoel en vanochtend zelfs een half uurtje echt heftige menstruatiekrampen, heb net trouwens ook weer een kwartier goede krampen gehad. Zal dus wel gaan doorbreken vanavond of morgen. Wel jammer, maar het is niet anders. Ik overleef het wel weer! Op naar de volgende ronde! @Nen: Yes! Ik hou van knallende testen! En ik heb dus al 3 dagen hetzelfde streepje, dus ik heb weinig hoop nog, maar geen bloed geeft moed, dus wie weet... Ik hou jullie nog wel op de hoogte...