Hallo meiden, Geen test gedaan vandaag, omdat ik eigenlijk zeker wist dat ik ongesteld ging worden. Ik heb de hele ochtend al last van behoorlijk zeurende krampen, alsof de menstruatie niet wil loskomen... Bleh! Maar nog geen bloed te zien... Loop al sinds gisteren met een maandverbandje (just in case) ... Maar vandaag dus 12 DPO, dus iig een LF van 11 weer! Joepie! Ben benieuwd wanneer het hier loskomt... Weet iemand of ik iets kan doen om het te laten loskomen, warme kruik of zo?
@Sunyata: Hè nee toch. Ik had na het testen ook meteen zeurende buikpijn, waardoor ik ook elke keer dacht: jahoor, word gewoon weer ongi. Maar goed, ik blijf hoop houden hoor hihi.
Tja, hier WIL ik ook geen hoop hebben, dus dat druk ik heel diep weg, maar... Stel... (Tis vergezocht hoor! ) Maar stel dat ik gisteren juist een late innesteling heb gehad. Ik had gisteren een half uur extreem heftige menstruatiekrampen (dacht echt dat het acuut zou gaan losbarsten), maar dat zakte af en de rest van de dag had ik af en toe wat zeurderige krampen, duidelijk aanwezig, maar niet heel heftig, echt zeurderig. Vanochtend eigenlijk weer licht zeurende krampen en die zijn de hele dag aanwezig gebleven. Ik had ook echte menstruatiekrampen vlak voor NOD bij mijn oudste dochter. Waar de testen op hebben gereageerd weet ik dan niet, want het waren geen indroogstrepen, maar goed, misschien hele lage waarden hcg van voor de innesteling. Die vanaf nu dus pas gaan stijgen. Tis vergezocht dus. (Hoe hou je jezelf bezig? ) Of minder vergezocht.. Ik ben gewoon gek! Ik hoop dat het snel doorbreekt, dan kan ik mij weer gaan richten op de volgende ronde.
Sunyata, wat jammer!!! Volgende maand zwanger zijn he...afgesproken. Het liefst wil ik niet in november bevallen want dan is mijn jongste zoon jarig....maar goed, gelukkig hebben we dat niet in de hand. Op naar de volgende maand!!
Hallo meiden, Jammer he!? Maar... Mijn vorige cycli waren allemaal rond de 43 met een ei rond dag 33, deze ronde opeens een cyclus van 28 met een ei op dag 16 al! Ik ben sowieso al heel blij dat ik nu niet 30 dagen hoef te wachten op een volgend ei. Deze ronde gaat hem worden let maar op! (en anders de ronde erna wel) Christen en ik worden november 2012 mama's. Ik kom jullie vast nog wel weer eens tegen, dus tot gauw!