Kan ook nog zijn dat je cyclus moet opstarten en je deze ronde nog geen eisprong hebt nav de zwangerschapsafbreking
sorru vergeten erbij te zeggen dat ik twee weken geleden een echo heb gehad en de gynaecoloog heeft gezien dat ik binnen 5-10 dagen een eisprong kon verwachten
Ik heb mn eisprong gevoeld (denk ik) een week later teste ik een heeeel licht streepje met de normale action. Ik zat toen nog 7 dagen voor NOD. Later die dag testte ik clear blue 1 a weken
Ik heb gisteren een test gedaan n die was negatief, echter heb ik vandaag wat menstruatieachtige krampen en had toen straks licht roze slijm bij het afvegen. Heb bij mijn andere 4 zwangerschappen nooit een innestelingsbloeding gehad. Zou het dan alsnog een zwangerschap kunnen zijn? Zo stom dat ik niet door heb getest.
Een innesteling op 11-12 dpo is wel heel laat en komt bijna niet voor dan wel. Maar uitzonderingen zijn er natuurlijk altijd. Als het bloeden niet doorzet, zou je een test kunnen doen over 3 dagen. Als het nu dan wel een innesteling is, dan moet een test het aangeven. Geeft de test negatief aan over 3 dagen, dan is je eisprong ws nog veel later geweest en was het nu ook geen innestelingsbloeding. Maar het roze kan net zo goed een voorbode van je aankomende menstruatie zijn (die ook rond deze tijd zou starten).
Dat de eisprong later is geweest is niet echt mogelijk, ik had die woensdag een witte ovulatietest namelijk. Ik wacht het even af en anders een test, thanks!
Maar je hebt ook geen positieve test gehad . En een witte test na een donkere tesf zegt helaas niet dat je eisprong al geweest is. Het zegt alleen dat het lh gehalte in dat beetje urine laag was
Oh vandaar! Zonde ik heb maandag voor t laatst gemeenschap gehad. Maar in die week zou wel mijn ei moeten springen ( had de gynaecoloog gezien met de echo) maar je weet het nooit. De komende dagen nog even afwachten. Ben normaal altijd meteen zwanger en als dat nu niet is schiet ik toch een beetje in de stress omdat ik een curratage heb gehad. Terwijl ik gewoon 4x heel veel geluk heb gehad. Buiten de miskraam en 2 afbrekingen om dan.
Behaalde resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. Binnen 1,5 jaar zwanger is heel normaal. Dat het 4x gelijk raak was is mooi, maar hoeft niet betekenen dat het nu ook weet zo is