na een behoorlijk gevecht (leek thuis iets groter) staat ie binnen! stiemkem want eigenlijk mocht het nog niet van mijn vriend. ben nu even aan het eten en ga hem zo versieren, kan niet wachten tot iig de lichtjes erin hangen... hij zal blij verrast zijn als ie vanaaf thuis is!
ik heb net mn kerstboom neergezet! gister gekocht.. ff de katten laten wennen en toen opgetuigd.. jeej! blij blij gezellig kerstmuziek op... terwij lde sint nog in het land is.. nou ja! kan mij schelen
Heerlijk dat kerstgevoel, hier komen mijn neefjes nog sinterklaas vieren maar daarna zet ik hem snel op, vind het altijd gezellig hoor! Gr Tamar
Huh, zetten jullie 'm nu al op? Ik ben gek op de kerst en vooral eigenlijk op de kerstversiering, maar ik doe het wel rond kersttijd. Meestal zo'n week á 1,5 week voor kerst zet ik 'm op en begin januari gaat 'ie weer weg (met een beetje pijn in m'n hart). Maar voor mezelf vind ik dan wel dat het specialer blijft.
Ik ga hem morgen opzetten. Ik hoop zo op de aankomende vollemaan haha. en ik wil gewoo dat ie staat het is zoveel werk en ik wil lekker bij de boom midden in de nacht lekker me kind de borst geven haha ach ja we houden van romantiek.
hoi, vorige week vrijdag al de kerstversiering opgezet. en op het achterraam. deze vrijdag avond het voorraam en gisteren de boom in huis heel gezellig weer! echt super.! groetjes
Wij hebben gisteren ook te boom opgezet. Nou eigelijk opgehangen. Zie een foto in m'n album. Groetjes Vera
Hij staat en ik was erg bang dat het allemaal heel erg vol zou worden maar het valt gelukkig reuze mee.
Ik denk dat ik morgen of woensdag alles eens van zolder ga halen, ik heb er zin in. Maakt t zo gezellig in huis...
Wij hebben hem zaterdag al opgetuigd.... Heerlijke sfeer gelijk in huis. We hebben het wel expres nu gedaan omdat we 9 dec uitgerekend zijn en dan misschien geen tijd/zin hebben om hem te gaan op tuigen...vandaar! Groetjes Ilona
Ik ga denk ik volgende week de kerstboom opzetten en versieren. Kan nu al niet wachten heb al zo veel leuke kerstballen gezien. Ga denk ik maar eens nieuwe kopen zodra ze in de uitverkoop zijn. Wie van jullie hebben z'n kerstbal voor baby's 1ste kerst?
Gisteren hebben we hem gekocht en grotendeels opgezet. Kan ook nooit wachten totdat hij staat. Vandaag nog een beetje het huis verder versieren. Heerlijk die kerstsfeer.
Mijn vriend en ik gaan aanstaande zaterdag ons flatje gezellig maken, lekker saampjes de boom versieren, wat verlichting voor het raam etc... Nu maar afwachten hoe lang de boom staat, want 1 van onze katten mag er graag in springen of de versiering als speelgoed zien.... [-X Wat hangen jullie in de boom? Goud, zilver of andere kleuren? Gekleurde verlichting, gewone verlichting of echte kaarsjes? Ik doe er in verband met mijn katten houten dingetjes in, want kerstballen tikken ze de hele kamer door (kapot.... ). Heb trouwens zelf een kunstkerstboom.
Gisteren onze kunst boom opgezet...wel nieuwe ballen gehaald blauw en paars staat heel vrolijk en warm...wilde een pittig boompje dit jaar.
nou ik heb hem al op staan voor sint had ik al kerstspullen gekocht haha ik kocht de kerstkaarten al in begin oktober voordat terence geboren werdt meteen met de geboorte kaartjes nog geschreven haha maar de kerstboom staat al met piek en al nou nog de buiten kerstboom in de voortuin nog verlichten alleen het regent zo
mijn kerstboom stond 5 dec. maar dat kwam omdat mijn man 6 dec moest gaan varen en ik het toch wel gezellig vond om hem samen op te zetten. volgend jaar mag het van hem niet meer omdat we dan hopenlijk een kleintje hebben