vroege menstruatie aankondiging?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door netta1981, 31 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. netta1981

    netta1981 Lid

    31 aug 2007
    65
    0
    0
    Juridisch secretaresse
    Tiel
    Hallo,

    Wij zijn 8 maandjes bezig geweest voor een tweede kindje... daarna een pauze ingelast en nu weer "begonnen", volgend weekend zou ik moeten gaan menstrueren echter voelde ik het gisteren al aankomen, vandaag nog sterker en deed ik zelfs maandverband voor. Tot nu toe nog niets.

    Bij de zwangerschap van mijn dochter dacht ik ook dat ik ongesteld ging worden. Dit was alleen 1 of 2 dagen voor ik echt moest gaan menstrueren. Toen ik naar de verloskundige ging bleek ik minder ver dan gedacht. Met deze ervaring in mjn achterhoofd bedacht ik me vanmiddag dat het misschien wel het gevoel is dat bij innesteling hoort. Dat dit ook voelt als een komende menstruatie...

    kan iemand bevestigen of dit iid zo voelt?

    Groetjes, Antoinet
     
  2. Priscill

    Priscill Actief lid

    7 aug 2007
    151
    0
    0
    hallo,

    Ik weet niet of het innesteling kan zijn. Wat ik wel weet is dat ik het ook heb sinds gister. Echt n ongie gevoel terwijl ik dat pas vrijdag moet worden.

    Ik heb mezelf in ieder geval voorgenomen eerst mijn menstruatie af te wachten en niet van te voren al te gaan testen.

    Groetjes
    Priscilla
     
  3. mamadaantje

    3 sep 2007
    14
    0
    0
    huisvrouw
    maastricht
    Ik vindt het een beetje lijkt op een ongie gevoel maar dan heel licht. En het voel een beetje zeurderig aan vindt in aan beide kanten.

    Groetjes daantje
     

Deel Deze Pagina