Beste verloskundige, Wij zijn bezig voor de 2de spruit. Alleen zo snel als we van de eerste zwanger waren zo haat het nu helaas niet. Menstruatie was gemiddeld 24 dagen. En dan 3 dagen lang flinke ongesteldheid met krampen en alles erop en eraan. Nu had ik op 20 tot 23 Jan ongesteld , 3 en 4 feb lichte veeg 1 x 6 feb beetje bloedverlies bruinig 7 feb ook beetje bruin met donkerrood Blaasontsteking test laten doen omdat ik wat kraampjes had, buikpijn, 1 avond koorts en niet lekker voelen. Test was goed, geen b ontsteking. 8,9,10 beetje bruin bloedverlies. Alle dagen heb ik zon weeeeig gevoel, me borsten steken, buikpijn, moe! Dus ik dacht echt dat ik zwanger was!! De 13 mochten we eigenlijk testen maar we hebben vanmorgen zon super sensitieve test gedaan van zwanger en kids. Die was negatief! Wat denkt u? Was bloedverlies al een menstruatie? Of heb ik kans toch zwanger te zijn?? Als ik dit bloedverlies mee tel dan ben ik op dag 17 al ongesteld geworden!? Ik hoop op een antwoord, ik ga morgen ook ff de dokter bellen. Hier word ik zo onzeker van en vooral omdat we alweer een paar rondes verder zijn.
HOihoi, Het zou kunnen zijn dat ondanks dat deze test supergevoelig is je toch wat aan de vroege kant hebt getest. Ik zou voorstellen een paar dagen te wachten en nog eens een test te doen. is deze negatief dan was het toch een menstruatie ook al was het veel minder dan je van je zelf gewend bent. Imke