Hoi, wat leuk zo'n site met allemaal verhalen. Nou kom ik weer af met een vraag die al 1000X is gesteld, maar iedereen denkt toch een beetje dat zijn verhaaltje afwijkt van dat van een ander...dus ga ik mijn verhaaltje hier even neerpennen en hoop ik dat er iemand even reageert... Ik ben net een maandje gestopt met de pil. Heb van dag 11 t/m dag 21 ovulatietestjes gebruikt die ik van iemand had gekregen. Toen ze op waren had ik nog steeds geen streepje en ben ik er ook geen nieuwe gaan kopen. Aangezien het de eerste keer was, vind ik het doodnormaal dat we een paar maanden moeten wachten. Dus, op dag 22, lekker geklust. Op dag 23 veel afscheiding, transparant, kon je draden mee trekken...voldoet volledig aan de beschrijving van ovulatie-slijm. Op dag 23, 's avonds een enorme steek in mijn rechterzij. Vanaf die dag, 's avonds regelmatig misselijk, zeurende pijn in de onderbuik, gevoelige tepels... Zal wel van de eisprong zijn... Op dag 29 weer een enorme steek in mijn rechterzij. Op dag 30 ongi-pijn en op dag 31 Ongesteld (khad het wel uitgerekend voor een weekje later). Nu heb ik mijn koppie laten zot maken door een vriendin die me zegt dat dat wel eens innesteling kan zijn...dan die menstruatie te vroeg is omdat ik een laten eisprong heb gehad...dat die steek van de innesteling is...en dat het bloed (toch wel donkerrood) daar een teken van kan zijn... Dus dan ben ik maar eens beginnen te zoeken om internet hoe zo'n cyclus in mekaar zit... Maar je vindt zoveel bericht van mensen die ook altijd maar hopen en toch ontgoocheld worden...maar ook verhalen van mensen die ongeveer hetzelfde hadden en daarna toch zwanger blijken te zijn. Nu, ik denk wel dat velen onder jullie denken: weer zo'n zotte trien die denkt dat ze zwanger is ; dat ze dan gewoon een test doet... Maar ik had gewoon zin om mijn verhaaltje met iemand te delen en te horen wat jullie reacties zijn... Merci om het te lezen
Hallo, Hoe verloopt je menstruatie? Is die anders dan normaal. bijv. korter of minder erg? Bij twijfel kun je inderdaad een test doen. Dat scheelt een hele hoop spanning. Neem dat maar van mij aan............ Succes....... Veel liefs Roosje
Hoi Roosje, wat vlug om te antwoorden...dank je wel... Nou...ik heb het nog maar van vandaag, dus daar kan ik echt niets over zeggen... Het is nog niet heel fel, maar heb wel wat ongi-pijn... Ach, het zal wel mijn menstruatie zijn... (hoe poëtisch hé) Ik vind het gewoon vreemd, want ik had die uitgeteld voor ongeveer 14 dagen na ovulatie... Maar dat klopt dus niet. heb jij er mss ervaring mee?
Ha ik heb in het begin getempt. Daaruit bleek dat mijn eisprong pas altijd tussen dat 18 en 21 ligt! Terwijl mijn cyclus gewoon normaal 28 dagen was! Nu de laatse keer was mijn cyclus 25 dagen. Wij gebruiken deze maand voor de eerste keer ovulatietesten. Ben benieuwd of dit dan misschien beter gaat! Liefs Roosje