wat is dit

Discussion in 'Zwanger worden' started by panda6, Dec 10, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. panda6

panda6 Lid

Feb 10, 2013
    26
    0
    0
    Hoi dames

ik ben altijd tussen 29 en 30 dagen ongesteld. Nu moest ik 8 december ongesteldt worden heb vandaag getest en helaas negatief. Ik heb op 6 en 7 december positieve ovulatie testen gehad. En had veel slijmverlies doorzichtig. 8 en 9 december veel menstruatie pijn nu nog af en toe pijn. Zou het dan toch een eisprong geweest zijn? Kan dat zomaar ? Of zal ik toch zwanger zijn. Heb af en toe gevoel dat ik misselijk wordt n dan verdwijnt het weer. Ik geef nog steeds borstvoeding aan mijn 2 jarige zoontje. Maar heb al anderhalf jaar mijn menstruatie weer. En ben al een jaar bezig om zwanger te worden.

wie herkent of weet raad of heeft tips

groetjes

2. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

Jul 25, 2013
    731
    0
    0
    Klinkt mij als een eisprong...maar goed ik weet het ook niet. Hoop voor jou dat je zwanger bent!

3. panda6

panda6 Lid

Feb 10, 2013
    26
    0
    0
    Als dat zo is waarom dan 2 dagen voor de verwachte menstruatie datum. Zo vaag

4. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

Jul 25, 2013
    731
    0
    0
    Wat ik inmiddels heb geleerd is dat de cyclus doet waar zij zin in heeft... Het zou echter kunnen zijn dat je wel zwanger bent. Ik heb weleens gelezen dat vrouwen positieve ovulatietesten hadden en zwanger bleken.

Verder kan ik jou helaas niet helpen, want ik heb dit niet eerder aan de hand gehad. Jouw symptomen herken ik bij mij als eisprong.

5. panda6

panda6 Lid

Feb 10, 2013
    26
    0
    0
  6. geheimpjee

geheimpjee Actief lid

Oct 31, 2013
    225
    0
    0
    ik heb ook heel laat mijn eisprong gehad (cylus 28d) misschien is dit bij jou ook het geval..alleen dit is dan wel heel laat.. ik ben in september met de pil gestopt (weet niet of jij dit ook hebt)

7. geheimpjee

geheimpjee Actief lid

Oct 31, 2013
    225
    0
    0
    nee dus..had het nog even een keer gelezen..jaa misschien toch zwanger.. ik zit zelf ook mee dat ik al een week lang nachtmerrie's heb en erge krampen in onderbuik en krampen en steken in mijn onderste. en net roze slijm met puntje rood bij afvegen (nog nooit eerder gehad) als mijn cyclus goed is ben ik nu 2 dagen over tijd. gisteren test gedaan en was negetive

8. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

Jul 29, 2013
    2,180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Door het geven van bv wordt je ei onderdrukt. Het komt er een beetje op neer dat je lichaam aangeeft dat je nog een kindje voedt, dus dat er eigenlijk nog geen plek is voor een volgend kindje. Maar wellicht het je nu toch een ei gehad (dat denk ik iig), de symptomen passen er perfect bij. En je cyclus past zich hier op aan.
    Maar goed, ik heb zelf ook vaak gedacht dat ik zwanger was, en dan was het niet zo... ons lichaam kan ons goed voor de gek houden.

9. panda6

panda6 Lid

Feb 10, 2013
    26
    0
    0
    zal dan toch mijn eisprong geweest zijn dan als dat zo is dan moet ik 22 dec ong worden heb dat weekend ook helemaal niks gedaan mannetje was ziek. raar dat mijn cyclus in de war is ineens. hoe kan dat? als het maar niks ernstig is dan. misschien moet ik dan toch maar stoppen met de borstvoeding.

bedankt voor de reacties meiden.

10. panda6

panda6 Lid

Feb 10, 2013
    26
    0
    0
    nog steeds niks

11. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik zou inderdaad even wachten tot 22 december.

Ook ik denk dat je eisprong is geweest gezien jouw klachten rond 8/9 december.

Het kan soms voorkomen dat je zomaar een cyclus overslaat of dat je cyclus even op de wip is. Kan inderdaad ook door de borstvoeding komen.

Als je nu nog steeds geen posi zwangerschapstest hebt, denk ik dat je het beste er van uit kunt gaan dat het je eisprong was.

Dus afwachten maar tot 22 december of je dan ook ongi wordt of niet. In principe zou je dan wel moeten menstrueren. (Aangezien je rond je vermoedelijke eisprong 8/9 december geen sex hebt gehad.)

12. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

Aug 9, 2013
    3,721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Lijkt mij een eisprong; dan zijn het zeker geen zwangerschapssymptomen want daar is het nog te vroeg voor.

13. Lavalamp

Lavalamp Bekend lid

Feb 9, 2013
    999
    1
    0
    Ik weet natuurlijk niet of je nu zwanger bent of niet, maar heb wel een aantal dingen die ik je wil zeggen.
    Allereerst ben ik - zo bleek achteraf - zwanger geworden op een moment dat ik helemaal niet had gedacht zwanger te zijn. Dit was veel eerder dan mijn verwachtte eisprong. Je uiteraard ook een hele late eisprong hebben, maar dat hoeft niet te betekenen dat je ook per se 14 dagen moet wachten totdat je je NOD hebt. Waarschijnlijk weet je dit wel, maar ik zeg dit omdat je misschien anders een ovulatie had verwacht zo rond eind november maar nu begin december.
    Dat was misschien wel niet op een moment dat ML ziek was? ;) Hoop hoop hoop?!!!

Ik zou in ieder geval volgende week nog eens testen.

Daarnaast kan je lichaam echt door allerlei redenen 'anders' zijn of reageren, dat heb ik wel gemerkt. Vooral als ik me afvroeg hoe mijn lichaam haar voelde, voelde ik véél meer dan normaal gesproken.
    Ik vind het heel stom om te moeten zeggen, maar het is inderdaad even afwachten.

14. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Het kan echt van alles zijn. Ik had er ook opeens een uitschieter bijzitten van 48 dagen (zie mijn onderschrift).
    Je hoeft je niet meteen zorgen te maken dat er iets ergs aan de hand is.
    Borstvoeding stoppen is onzin ;) Zat vrouwen raken zwanger terwijl ze borstvoeding geven.

15. panda6

panda6 Lid

Feb 10, 2013
    26
    0
    0
    Nou ben gisteren ongesteld geworden. pfff kunnen we nu weer door gaan op na ronde zoveelste

Share This Page