bloed van innesteling?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Manon F, 19 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb op dag 20 van deze cyclus bruin bloedverlies gehad, dit duurde t/m afgelopen donderdag, dus 6 dagen. Het leek vaak meer op bruine afscheiding. Nu helemaal niks meer. Zou het kunnen betekenen dat dat bloedverlies is van een eventuele innesteling? Maandag a.s. zou ik kunnen testen.

2. Ik twijfel, omdat zo vaak mijn ongesteldheid begint, maar dan heb ik maar 1 of 2 dagen van tevoren dat bruinige bloedverlies. Nu 6 dagen lang, veel te vroeg, en nu niks meer.

3. dbrgrsmr

dbrgrsmr Actief lid

24 mrt 2010
    460
    0
    0
    gelderland
    hey meid volgens mij is een innesteling bloeding emeestal maar een dagje of 2 dagen, misschien aan t ontpillen?

maar misschien wat oud bloed...enige antwoord hierop is denk ik nog even geduld en als je ongi uitblijft een testje wagen...hoop het voor je dat t raak is!

xxx

4. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Een innestelingsbloeding komt vaker niet dan wel voor. Ik heb het zelf nooit gehad, bij beide zwangerschappen niet. Maar volgens mij gaat het dan maar om een klein beetje bruin/rozeverlies en niet om 6 dagen.

Het klinkt meer alsof je hormonen een beetje in de war zijn, dan kun je ook tussentijds bloed/bruinverlies krijgen.

5. Zou jammer zijn... Ik ga maar een testje wagen als ik maandag nog niet ongesteld ben.

6. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    Ik denk ook niet dat een innesteling zolang duurt eerlijk gezegd, ben benieuwd naar je testje ;)

7. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Een innestelbloeding kan zelfs op een menstruatie lijken, dus kan wel degelijk een aantal dagen duren. Zelf heb ik hem bij deze zwangerschap voor het eerst gehad en dat was maar een beetje. Maar lees op internet maar eens na, daar zul je ook lezen dat een innestelbloeding op een menstruatie kan lijken.

Ik ben benieuwd na je test, spannend hoor!

8. biancanr1

biancanr1 Bekend lid

29 nov 2006
    824
    0
    0
    leidster kdv
    Hier ook 3 dagen gevloeid en ervan overtuigd dat ik dus niet zwanger was. Tot onze verrassing bleek de test een week later positief!

Deel Deze Pagina