Vroege menstruatie, of....?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dreamer08, 15 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    Spannend meid wanneer ga je testen? Of was het toch ongesteldheidsbloed??

2. Nuk

Nuk Actief lid

13 mei 2010
    448
    1
    0
    Hee Debski, reageerde je op mijn post?
    Geen idee wat ik nu moet doen. Vanochtend zag ik het pas, dus ik denk dat ik eerst af moet wachten of het doorzet. En als het doorzet, dan ben ik dus gewoon te vroeg ongesteld geworden.
    Het is echt erg: ik ben er de hele maand eigenlijk helemaal niet zo mee bezig, ik denk ook heel vaak "ach, het is misschien wel goed als het nog een paar maandjes duurt voordat ik zwanger ben" , maar zodra die NOD in de buurt komt lijkt het wel alsof er een knopje omgaat in mijn hoofd :( . Uit het niets komt er dan ineens toch een gevoel van hoop. Ik snap er niks van...
    Heb nu wel een licht zeurderig gevoel in m'n onderbuik en had een paar dagen geleden ook links en rechtsonder wat krampjes. Dus waarschijnlijk is het gewoon ongesteldheid en zit ik mezelf weer voor niets helemaal gek te maken... :)

3. Debski

Debski Fanatiek lid

23 nov 2006
    1.502
    0
    0
    Koerier
    Maastricht
    #23 Debski, 20 jun 2010
    Laatst bewerkt: 20 jun 2010
    He meid ik had het eigenlijk tegen de topic starter Dreamer. ;)

Een innesteling is geloof ik 5 tot 7 dagen na de eisprong dus het ligt eraan wanneer je eisprong is geweest dan zou je kunnen weten of het een innestelingsbloeding is geweest.
    Ik ken je gevoel wel hoor, sinds ik ben gestopt met de pil denk ik aan niks anders dan zwanger worden, ik probeer er deze maand toch niet teveel aan te denken, anders maak je alleen jezelf gek.

Een zwangerschap komt als ie moet komen, bij mijn 1e was ik onverwachts zwanger en nu ben ik bang dat het niet lukt omdat ik er teveel mee bezig ben! :(

4. Nuk

Nuk Actief lid

13 mei 2010
    448
    1
    0
    Oeps, sorry!
    Geen idee wanneer mijn eisprong is geweest, ik hou het niet bij (juist omdat ik er voor m'n gevoel dan teveel mee bezig ben). Nou ja, afwachten dus... ;)

Deel Deze Pagina