Vroege miskraam 5 weken

Discussie in 'Miskraam' gestart door Zonzon, 14 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonzon

Zonzon Bekend lid

5 aug 2012
    727
    0
    16
    Ik schrijf dit berichtje omdat niemand in mijn omgeving mij begrijpt, het was nog zo pril.
    Maar ik ben helaas na mijn positieve test gaan bloeden en voel mij er echt heel erg naar over. Hoe lang heeft bij jullie het bloeden geduurd en waren jullie er ook zo kapot van? En ziek? :(

2. Heis

Heis Actief lid

31 mrt 2015
    125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte, ik heb ook een heel vroege miskraam gehad. Heb ongeveer 12 dagen bloedverlies gehad, en heb erg moeilijk gehad het is ook heel zwaar. Idd niet iedereen zal je begrijpen maar probeer toch je tijd te nemen en over praten helpt! Mijn omgeving was erg lief en steunend voor me. We zijn namelijk jaren bezig en het was 1e keer dat het gelukt was dus begrijpen ze eerder dat je moeilijk hebt. Zelfs op mijn werk stonden ze klaar voor me en dat was heel fijn. Ik ben namelijk heel open over onze situatie en merk dat men het ook makkelijker vindt om mij vragen te stellen of over praten. Heel veel sterkte en dikke knuffel

3. waxinelichtje

waxinelichtje Niet meer actief

He meis,

Heel veel sterkte gewenst.

Ikzelf heb geen miskraam gehad, maar wel in de eerste week na posi test wat bloedverlies. Ik zag mijn geest al dwalen en heb een paar nachten niet geslapen en veel gehuild. Gelukkig voor mij bleek het dan geen miskraam te zijn, maar ik ken dus absoluut de enorme angst EN het verdriet.

Mensen die zeggen dat het toch nog niet leefde en dat het allemaal niet goed zat (anders krijg je geen miskraam tenslotte), hebben allemaal gelijk, maar het is ontzettend ongevoelig en bot. Je zit op een roze wolk, de eerste weken zijn superspannend, je kunt aan niemand behalve je partner je gevoelens kwijt en dan ineens raak je dat allemaal kwijt. Dat voelt gewoon KLOTE. Alsof je de lotto wint en dan ineens blijkt het lot ongeldig te zijn oid. gewoon KLOTE.

nogmaals sterkte meis.

4. Zonzon

Zonzon Bekend lid

5 aug 2012
    727
    0
    16
    Bedankt

Het ergste vind ik nog het verlies van die stolsels, dat breekt echt mijn hart.
    Ik begrijp dat sommige mensen er misschien anders over denken, maar die opmerkingen als "volgende keer beter" zijn ook echt heel naar..

5. Soullady

Soullady Bekend lid

7 mei 2015
    509
    69
    28
    NULL
    NULL
    Veel sterkte. Bij mij duurde het een week dat vloeien. Het voelde soort gekneusd en flinke griep. Lichamelijk had ik veel last van. Verloor veel bloed dat maakte mij zwak. Psychisch ook nu even weg kwijt. Je voelt je zwanger dat ben je niet meer. En daarna geen idee wanneer mijn cyclus weer opstart.

6. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    hey zonzon,

Hier kan je steeds met je verhaal en vragen terecht ik heb bij onze 2e ICSI poging een hele vroege miskraam gedaan op 4w en 4dagen en nu bij onze 4e ICSI poging is de HCG waarde in mijn bloed weer maar 17, dus waarschijnlijk gaat t weer de verkeerde kant op. Ik heb de vorige keer een week gevloeid.

Deel Deze Pagina