Miskraam, na 8 weken niet ongesteld

Discussion in 'Miskraam' started by Bebis, Jun 11, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bebis

Bebis Actief lid

Mar 3, 2015
    189
    52
    28
    Hoi meiden,

Ik heb op 12 april jl. mijn miskraam gehad. Destijds heb ik veel steun gehad aan jullie berichten hier op het forum, waarvoor dank :)

Inmiddels zijn we 8 weken verder en ben ik nog niet ongesteld geworden. Ik heb wel een paar keer het idee gehad dat ik vruchtbaar slijm had, maar geen spotje rood te bekennen! Zojuist heb ik de huisarts gebeld en de assistente gaf aan dat ik het beste nog even kon afwachten.

Hoe lang moet ik afwachten? Hebben jullie in een soort gelijke situatie gezeten? Zijn er pillen waarmee de ongesteldheid op gang gebracht kan worden?

Alvast bedankt voor de reacties!

2. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

Sep 13, 2014
    9,446
    4,241
    113
    Bij mij duurde het 3 maanden... Idd afwachten en anders terug bellen. Heb je een spontane mk gehad?

3. anouk112

anouk112 Actief lid

Dec 20, 2014
    162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan je niet zwanger zijn? Was ik ook onverwacht. Ging wel weer mis helaas

4. Benthe1986

Benthe1986 Niet meer actief

miss ben je idd zwanger?
    anders wachtrn als je huisarts niks wil doen. er is primolut waarmee je je menstruatie opwekt. maarja je hebt wel n recept nodig.
    En je bent niet gecurreteerd toch? anders zou het daarmee te maken kunnen hebben.

ik werd zelfs ondanks mn pcos ongeveer 7 weken na mn curretage ongesteld. Ik denk dat je na 8 weken best van je huisarts wat meer aandacht mag krijgen. ik zou het blijven wachten ook onzeker vinden.

5. Bebis

Bebis Actief lid

Mar 3, 2015
    189
    52
    28
    Het is een spontane miskraam geweest. Ik heb inmiddels al een zwangerschapstest gedaan en die was negatief... Van de huisarts moet ik nog 2 weken wachten dus dat zal ik dan ook maar braaf doen. Ik hoop dat er binnen 2 weken wat meer 'beweging' is en anders weer terug naar de huisarts. Bedankt voor de reacties!

Share This Page