raar...roze verlies?????????

Discussie in 'Miskraam' gestart door Pandora, 25 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Gisteren had ik een heeeeeeeel klein roze stipje in mn inlegkruisje....het was alleen een beetje fel roze...zoals roze afdrukken op wc papier als deze nat zijn geworden....maar mijn inlegkruisjes zijn spierwit :(:(:( verder ook niks geen vreemde roze stipjes of afscheiding gezien
    denken jullie dat ik toch roze verlies heb gehad?
    Ik ben nu zoooooooo ongerust of het allemaal nog wel goed gaat met mn beebje :( heb nu echt even een beetje een k*t kerst
    woensdag krijg ik mn eerste echo...pffff die stomme kerstdagen duren toch altijd al zo lang

2. Female

Female Niet meer actief

Hoe is het nu met je?
    Zou me niet meteen zorgen maken hoor, geen helder rood en geen pijn... ?Het zal vast goed zitten ;)

3. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    het gaat goed...geen roze meer gezien in inlegkruisjes of wc papier
    alleen voel ik helemaal geen ongi achtige krampjes meer die ik vanaf begin zwangerschap wel af en toe voelde...en heb ook het idee dat mn (.)(.) minder pijn doen
    ik had de 24e nog een zw.test gedaan...deze was iets minder knal dan mn andere testen :(
    het jeukt om er nog 1 te doen....maar heb het mezelf verboden ;)
    nog 2 dagen en dan de echo
    waarschijnlijk ben ik me onnodig gek aan het maken....ik had overigens niet van mezelf verwacht dat ik zo bang zou zijn voor een MK :)

4. jongemeid21

jongemeid21 Niet meer actief

hier nu hetzelfde meegemaakt
    en was alles goed op de echo??

Deel Deze Pagina