De titel zegt het al. Dames van 35+, na hoeveel rondes was jij zwanger? Wij gaan voor ons 2e wondertje maar dat maakt voor de uitslag niet zoveel uit. Ik ben heel benieuwd!
37 jaar, ronde 1, mk, maand daarna direct weer zwanger, weer mk inmiddels 38 jaar, 3 rondes gewacht om lijf rust te geven, eerste echte ronde zwanger en die ging goed. 40 jaar: ronde 1 zwanger en ook dat ging goed gelukkig. eigenlijk al mijn zwangerschappen in ronde 1 zwanger geworden, dus van mijn 4 kinderen en van mijn MKen.
Hier al 5 jaar bezig en nog steeds niet zwanger! We zijn nu bezig met IUI en hebben al 4 pogingen achter de rug waarvan de 3de raak was, maar helaas een week na de aller 1ste positieve test ooit een miskraam! De moed zakt mij zo nu en dan wel in de schoenen als weer iemand in mijn directe omgeving zomaar zwanger is. groetjes
na een jaar was het raak, 3 mnd ervoor ook maar toen ging het mis..... maar ze was het wachten waard!!!!
ik was 38jaar en we hebben er 14 maanden over gedaan bij de eerste 2 was ik 22jaar en 27 jaar en in ronde 3 zwanger en nu laten we het stiekem op zijn beloop voor misschien nog 1e
Mooi gezegd. Ik heb ook 3 mk gehad voordat het goed ging. En ben extra dankbaar nu we dat kleine ventje hebben.
Van onze dochter (was toen 36) niet bewust geprobeerd zwanger te worden maar puur de pil laten staan, heeft klein jaar geduurd. Nu ben ik 39 jaar en wel bewust (ovu testen) aan de slag. Was 2e ronde zwanger dat is helaas een miskraam geworden.