wordt ik ziek of zijn dit de eerste symptomen?

Discussion in 'Zwanger worden' started by BAS1759, Aug 27, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

Jul 23, 2009
    2,629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    He meiden,

Ik zit nu vermoedelijk 4 dagen na ei ook al heeft ff mijn kruis weggehaald. Is de temp morgen weer hoog krijg ik het kruis weer.
    Ik werd gisteren twee x misselijk in de auto van mijn man. Ik dacht dat zal wel komen omdat de auto nieuw tweedehands is en er ooit in is gerookt. Dat merk ik meteen.
    Maar nu overdag ben ik gewoon bezig met iets en ben me toch een misselijk, beetje last van lichtheid in mijn hoofd, kreeg het in1x warm. Wordt ik ziek of kunnen dit symptomen zijn zo vroeg al?
    Krijg echt de neiging om over te geven.

xxx joyce

2. miss

miss Fanatiek lid

Mar 20, 2008
    1,647
    0
    0
    ik werd ook een paar dagen na me ei al misselijk dat hield aan tot dat ik de test deed, daarna was het over. maar het kan natuurlijk ook gewoon dat je ziek word.

3. poema

poema Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    4,036
    453
    83
    Female
    Lujkt mij heel vroeg voor verschijnselen hoor. Als je al zwanger zou zijn dan is het nu nog niet eens ingenesteld.

4. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

Jul 23, 2009
    2,629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    of misschien dat nu toch pas mijn ei komt. Ik dacht zelf dat mijn ei misschien wel op 19 aug is geweest ach ja we zien het allemaal wel weer.

5. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

Jul 23, 2009
    2,629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Is het normaal als je gegeten hebt dat je een uur erna misselijk wordt en dat even blijft. Wordt ik nu ziek of kan het een symptoom zijn?

xx Joyce

Share This Page