Vorige maand had ik allerlei symptomen die me lieten denken dat het weleens raak kon zijn; duizelig, het steeds koud hebben, zeer vroeg wakker worden, beroerd worden van koffie etc. Op 29 april had ik een positieve test, dus mijn man en ik waren ergblij. Wel hadden we om een of andere reden een bepaalde reserve (gek want de 28e was mijn nod, dus eigenlijk zat het goed). De 30e heb ik nog twee testen gedaan, die waren negatief. Op 1 mei begon toch mijn ongesteldheid, die heeft een week geduurd, normaal 3 tot 4 dagen, en was erg heftig. Veel pijn en veel bloedverlies. Ik neem aan dat ik het "vruchtje" dus verloren ben, vooral omdat de test positief was. Heel erg jammer, maar als ik het van de positieve kant bekijk; ik heb voor het eerst een test met 2 streepjes gehad! Nu zijn we dus een maand verder, en mijn borsten zijn erg gevoelig, vanochtend om 6:15 klaarwakker, het gevoel alsof er stenen in mijn onderbuik zitten, en mijn onderrug doet vreselijk pijn. Gister getest, maar die was nega, mijn nod is op de 28e of 29e. Ik heb een "nette" cyclus, dus ik neem de 29e nu als leidraad, hoewel ik op 1 mei ongi werd,maar dat was dus een andere maand als anders. Kan ik meteen zwanger worden, de maand nadat het niet helemaal goed is gegaan? Of maak ik mezelf gek door dingen te voelen die er niet kunnen zijn? En heb je dan weer dezelfde symptomen als je weer "zwanger" bent of is dat elke keer anders? Sorry voor het lange verhaal, maar ik kan het verder aan niemand in mijn omgeving vragen omdat we het voorlopig voor onszelf willen houden.
Ik heb altijd begrepen dat als je net een miskraam hebt gehad, dat je dan meer kans hebt om gelijk weer zwanger te raken! Alleen als je test heb je kans dat je vals positief test, maar dat zal bij jou wel niet, aangezien je alweer negatief had getest. Dus ik geef je goede hoop! En de symptomen kunnen bij elke zwangerschap weer anders zijn. Succes!
Tja, het is afgezaagd, maar ze zeggen altijd; "Geen bloed, geeft moed" Dus tot die tijd blijft het spannend, ik hoop het voor je meid! *fingers crossed*
De symptomen die je nu hebt kunnen ook komen doordat je een vroege miskraam hebt gehad. Vaak is alles dan een beetje van slag en kun je inderdaad zulke klachten krijgen. Natuurlijk hoop ik voor je dat je gewoon weer zwanger bent, maar probeer er niet te veel op te rekenen anders is het straks zo'n domper als het niet zo blijkt te zijn. Ik ben deze ronde (2e na mk) na mijn eisprong steeds misselijk geweest (dacht dat ik ziek zou worden, maar dat ben ik dus niet) en wat steekjes in mijn buik. Het kan natuurlijk zijn dat ik zwanger ben, maar ik ga er toch eerst maar vanuit dat ik morgen ongesteld wordt. (zelfbescherming)
Hartelijk bedankt voor jullie antwoorden. Ik ga er maar van uit dat het niet raak is, maar blijf hopen dat ik niet ongesteld word . *is erg blij dat ze dit forum heeft gevonden*