iets positiefs: snel hcg uit lichaam na ma!

Discussie in 'Miskraam' gestart door bunchy, 27 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.677
    515
    113
    Na mijn vorige MA waar ik een nasleep had van 12 wk (tot 12 wk nog hcg in mijn lichaam)... wil ik jullie nu het volgende positieve nieuws mededelen. Ik heb gisteren een zw. test gedaan en geen tweede streep zichtbaar!!!!!

Op 14 sept een MA geconstateerd, volgende dag cytotec, 4 dagen later de vruchtzak pas verloren, nog eens 3 dagen later gestopt met bloeden en op 26/9 een negatieve zwangerschapstest (misschien al eerder maar niet eerder getest).
    Eind deze week moeten we naar gynae om te kijken of de baarmoeder leeg is maar dat kan nu eigenlijk niet anders...
    Zo snel kan het dus ook gaan!!
    Ik ga wel even vragen wanneer we er weer voor mogen gaan. Mijn gevoel zegt nog even een menstruatie afwachten..

Ik wilde jullie dit positieve verhaal niet onthouden en hopelijk geeft dit moed/hoop voor degene die in zelfde situatie zitten of nog volledig in onzekerheid.

2. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    Hoi Bunchy,
    Wat fijn dat het hcg zo snel uit je lichaam is.
    Hopelijk een mooie schone echo van de week....

Ik had ook een ma en met cyt. het op 3 sept opgewekt. Vorige week had ik mijn controle echo, alles was schoon (de zondag ervoor nog een positest), bij de echo kon de gyn al zien dat ik bijna mijn eisprong had. Hij kan het eitje nl opmeten:D. Eigenlijk wilde wij ook een maandje wachten, maar wilde deze kans niet voorbij laten gaan.

Hopelijk mogen we allebei weer snel zwanger zijn en een plakbeebje hebben.

3. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.677
    515
    113
    oo wat goed zeg!!! Ook zo snel dus!!
    en wat relaxed dat de gynae het eitje kon opmeten en kon zeggen dat hij al bijna zou gaan springen (en dus dat je lichaam het gewoon weer snel is gaan doen!!); ik hoop zo dat het dit keer al raak is voor jullie. Laat je het dan even weten??
    O en zei de gynae van jullie niet dat je beter een menstruatie zou kunnen afwachten?

4. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    Ik had ergens hier op het forum dat ze het konden opmeten en dan weet je ongeveer wanneer je eisprong zou zijn. Ik heb dus maar gewoon de stoute schoenen aangetrokken en het gevraagd. De gyn moest wel een beetje lachen, want hij had het al lang gezien en wilde het eigenlijk niet vertellen zelf, hihi. Het eitje stond nl al bijna op springen. We zijn snel naar huis gereden, dochterlief was toch nog ff bij oma;).
    De gyn zei beroepsmatig dat hij moest zeggen dat we beter een menstruatie konden afwachten, maar dat is alleen omdat het bepalen van het termijn lastiger is. Maar hij zei dat het geen kwaad kon en dat hij aan ons wel kon zien dat we er toch voor zouden gaan:).
    Heb mijn eisprong die nacht ook heel erg goed gevoeld, man wat deed het pijn. Geen idee of het al gelijk raak zal zijn, ga er maar eerst van uit van niet. (maar hopen doe ik stiekem wel).

Hopelijk krijg jij ook snel je eisprong weer (duim,duim)...

Deel Deze Pagina