vroege miskraam gehad, maar er klopt iets niet! :(

Discussie in 'Miskraam' gestart door Scarabee, 20 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Slunae Fijn dat de test al weer lichter is. Hopelijk een 'goed' teken. Het zal prettig zijn om duidelijkheid te krijgen zodat je het een plekje kunt geven. Veel sterkte nog!

2. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ben erg toe aan duidelijkheid idd, en dat ze lichter zijn, geeft echt een soort van opluchting! Jij ook veel sterkte lieve Poemi!

3. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Slunae Was even nieuwsgierig of je de uitslag al hebt gehad?

4. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Hcg was 5, goed gedaald dus. Hoe gaat het nu met jou ? Al een beetje aan het aansterken ?

5. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    'fijn' dat je lichaam het zelf heeft opgelost meid
    ik neem aan dat je nog wel een controle echo gepland hebt staan om te zien of je echt schoon bent.

sterkte

6. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Mooi dat het zo laag is. Je doet het de komende ronde even rustig aan zo te lezen? Even de tijd om het een plekje te geven? :(

Hier gaat alles wel prima. Heel de dag nog geen paracetemol nodig gehad :) Vanmorgen een test gedaan en daar was nog maar een heel licht streepje op te zien dus hopelijk ben ik er ook zo klaar mee.

7. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ja idd... Nee heb geen controle echo in de planning, heeft de gyn ook niets over gezegd verder... Maar ik was ook nog maar pril.. ze zagen op de echo van vorige week ook niets..

Hij zei wel dat als ik klachten had, dat ik dan even moest langskomen..maar heb verder ook niet echt veel klachten op het moment.

Bedankt voor je berichtje..

8. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ja ik denk het wel inderdaad.. ook omdat m'n lichaam nog niet 100% goed voelt.. heb laatste dagen wat rozig verlies, en dat voelt dus nog steeds alsof er iets opgeruimd wordt.. Vind het daarom verstandiger denk ik om even een ronde rust in te lassen..

Nou dat klinkt al iets beter.. je moet nu zeker ook afwachten hoe je cyclus gaat verlopen na dit alles ?

Deel Deze Pagina