Hoi, ik had zo gehoopt hier nooit te hoeven schrijven.. Maar sinds vrijdag leven wij in vreselijke onzekerheid 's Morgens werd ik wakker, zonder enig symptoom. Nou kan dat, ik was vrijdag 10+3 weken. De piek kan geweest zijn. Dat was ook het antwoord van de vk toen ik belde. 's Avonds had ik met afvegen een streepje donkerrood bloed op het papier. Verder niet, 1x maar Later wel wat bruin/roze verlies. Ook een klein beetje een beurs gevoel in mn buik. Zaterdag had ik de eerste 2x met naar het toilet gaan niks. De opluchting was enorm Maar de 3e keer verloor ik toch wel wat bruin/roze. Ook iets meer als vrijdag. De buikpijn was ook direct weer terug Daar is het bij gebleven. Tot vanavond rond 16.30 Toen wat dunner bruin/roze verlies, waarbij het roze verlies steeds een beetje toe nam. Ook de buikpijn word in vlagen steeds iets meer. En een half uur geleden.. niks meer. Wel het beurse buikpijn gevoel, maar geen bloed meer. Het was ook alleen met afvegen.. In de inlegkruisjes of in het toilet heb ik niks gezien. Ik heb elke dag nog gesproken met een vk, en morgen ochtend krijg ik een echo. Volgens de vk van vanavond ligt het wel in de lijn van een mk, en zij denkt ook dat dit er 1 wordt. Ik zit zo gevangen tussen hoop en intens verdriet.. Steeds als de buikpijn zakt, en het bloeden stopt, groeit de hoop. Maar zodra het bloeden weer begint voelt het of mn hart wordt vertrapt.. Ik weet ook dat een echo morgen, alleen uitsluitsel geeft als ze dan al kunnen zien dat het mis is. En dat het anders nog steeds spannend blijft de komende week Wat een ellende..
Oh meid, wat naar dat je dit mee moet maken. Je zit gevangen tussen hoop en verdriet. Je bereidt je voor op het ergste. Ik duim voor je dat het geen miskraam is, maar het klinkt niet best. Ik wens je heel veel sterkte. Mijn situatie was anders, maar ik weet hoe het voelt
Bah wat een onzekerheid! Ik hoop dat het gewoon goed zit en je morgen een mooie echo hebt. Sterkte en succes!!
Dank jullie wel Het is zo tegenstrijdig.. Hier wordt hard geduimd en gebeden.. ik hoop dat het genoeg is
Het hopen en bidden heeft niet mogen helpen Daarnet veel bruin slijm, en er achteraan veel roze. Ik denk dat er ook stolsels in zaten, maar dat weet ik niet zeker Mn buik trekt nu ook veel meer Ik ben bang.. ik verlies ons kindje!!
Ja ik weet er helaas alles van meid Pff valt allemaal niet mee! Heb je al echt bloedverlies of gewoon beetje bruin roze?
Vooral heel veel bruin en rose Maar inmiddels echte menstruatie kramp.. Heb ook t idee dat ik vloei.. zo voelt t. Maar ik durf nog even niet opnieuw naar t toilet..
Veel sterkte lely27 ik hoop dat je straks een mooie echo heb! Zelf moet ik ook vanmiddag naar het ziekenhuis voor een extra controle! Ik ben dan nog wel erg pril zwanger maar heb 2 maanden geleden een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad. Het weekend kreeg ik kram en bloed verlies zonder stolsels! Nu nog alleen bloedverlies nogsteeds zonder stolsels! Verschrikkelijk he! Al die onzekerheid! Er zit niets anders op dan duimen! Veel sterkte!
het is niet goed. Waarschijnlijk is het met 5.5 week al gestopt met groeien. Het vruchtzakje is wel doorgegroeid, daardoor maak ik wel nog steeds hormonen aan, en denkt mijn lichaam dat het zwanger is. Morgen een afspraak bij de gyn.. en dan spreken we of hoe het verloop gaat zijn