Wanneer is nu mijn nieuwe cyclus dag???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door larisa1, 10 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. larisa1

larisa1 Actief lid

30 jun 2014
    272
    0
    16
    Lieve meiden!

Op 22 juni heb ik een miskraam gehad aan hand cytotec tabletten omdat het vruchtje niet goed gegroeid was. 1,5 week erna op 2 juli heb ik een echo gehad en daar zagen ze op dat ik nog niet schoon was en heb ik gelijk erna een curretage gehad op dezelfde dag. Nu is mijn vraag vanaf welke dag kan ik nou beetje gaan rekenen wat mijn nieuwe cyclus is, is dag 22 juni of 2 juli? Ha en verpleegkundige daar geven mij geen antwoord hierop zeggen rustig afwachten en gyn heb ik erna niet meer gesproken... Wordt er zo onzeker van..

Hoop dat jullie mij beetje kunnen helpen!

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    In principe is de dag dat het bloedverlies begint, de eerste dag van je nieuwe cyclus. Dat geldt ook voor bloedverlies van een miskraam.

Ik weet alleen niet hoe het zit als je daarna nog een curretage hebt. Ik denk dat ik de curretage als dag 1 zou nemen en dan opnieuw zou beginnen met tellen. Hou er rekening mee dat je cyclus in de war kan zijn, vaak duurt het een paar weken voordat het weer een beetje op regel is.

Sterkte & succes!

3. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Na een miskraam duurt het vaak even voor je cyclus weer opstart dus hier is niets over te zeggen.

Deel Deze Pagina