Ik kom net terug van de HA en hij heeft aangegeven dat waarschijnlijk ik ook een vroege miskraam heb gehad. Ik ben ook zo verdrietig 😢 maar dat was ik zelfs al voordat hij mijn gevoel bevestigde...ik snap je helemaal!!! Sterkte...
Ik 3 miskramen zonder hartje gehad, maar elke miskraam is super heftig, vroeg of laat. Je bent toch zwanger en je verheugt je op een kleintje, zeker als je al lang bezig bent. Maar zoals je in mijn onderschrift kunt lezen is het bij ons goed gekomen, hopelijk bij jou ook!
hoi, deze situatie is natuurlijk heel erg en hard.. maar je weet wel dat je zwanger kan raken. en het zal snel wel een keer goed gaan. mijn beste vriendin is 5jaar aan het proberen en heeft nu te horen gekregen dat ze nooit moeder zal kunnen worden met haar partner. blijf positief en blijf hopen! knuffel
Had je de garantie maar dat het een keer wel goed gaat, dus wat jij zegt vind ik wel kort door de bocht. Dat zeiden ze ook altijd tegen mij en bij mij is het ook goed gekomen, maar wel pas na 5 jaar en voor hetzelfde geldt was het niet goed gekomen. Vond zo'n uitspraak altijd zo'n dooddoener. Je bedoeld het vast goed en opbeurend, maar daar heeft de ts nu even niks aan en dat maakt haar verdriet ook niet minder.
Ik snap die reactie wel maar je hebt er inderdaad niet veel aan. Het lijkt me ook heel verdrietig als je wel zwanger kan worden maar niet kan blijven... Met mij gaat het redelijk nu heb goede en slechte dagen. Helaas heb ik als klap op de vuurpijl ook te horen gekregen dat ik heel veel cystes heb op het moment dus mag niet door met de behandeling. Nu wachten en 5 sept heb ik een echo om te kijken of bms al dik genoeg is voor een nieuwe poging. Hoop voor iedereen die hetzelfde meemaakt dat het ook snel raak is. Fijn dat er meer mensen zijn die deze situatie begrijpen
Ben t met je eens hoor. Goed bedoeld maar wel een vreselijke opmerking om te horen. Blijf maar proberen het lukt vast een keer bah dooddoener...
Ik begrijp jullie helemaal. Een goedbedoelde opmerking, maar je kunt er niks mee. Wie kan ons garanderen dat we weer (op korte termijn) zwanger worden en dan wel zwanger blijven. Dat kan niemand. Persoonlijk vind ik die onzekerheid nog het ergst.
Ik probeer positief te blijven en te denken: ze kunnen zoveel tegenwoordig, het gaat vast lukken. Maar soms zit je er gewoon doorheen....
Wat ontzettend rot dat jullie na al die jaren eindelijk een positieve zwangerschapstest hadden en dat het nu zo is gelopen. Kan heel goed begrijpen dat je daar super verdrietig van bent. Ik hoop dat jullie het snel weer gegund is en dat de zwangerschap dan zal doorzetten. Sterkte!
Natuurlijk! Het lijkt mij enorm moeilijk als je zo lang gewacht heb... Hartje gezien of niet. Hier geen moeite met zwanger worden, maar wat ons is overkomen noemen ze ook wel secundaire onvruchtbaarheid. Weet niet of ik dat officieel ben of zo maar alle verdriet is moeilijk. Ik hoop dat je lijf nu weet hoe het zwanger moet worden en dit zich snel gaat herhalen en er een mooie baby mag komen! Heel veel geluk en succes. En ook sterkte want zoveel geduld opbrengen is echt niet makkelijk.
Hoi, Ik weet ondertussen ook weer meer. Dus vorige week maandag en dinsdag bloeding gehad, vorige week woensdag bloed laten prikken en hcg was maar 50 (terwijl mijn eerste dag van laatste menstruatie 13 juli was) heel laag dus. Dinsdag terug bloed laten trekken hcg was 650, gestegen! Gisteren naar gynaecoloog gegaan voor echo, helemaal niets te zien . Hij zei ofwel is het nog zo klein dat we het nog niet kunnen zien maar hij dacht meer dat het op de verkeerde plaats zat, buitenbaarmoederlijke zwangerschap dus . Donderdag moet ik terug gaan, weer een week wachten in onzekerheid. En wat ik niet snap ik heb echt een dikke buik, alsof ik 4 maanden ben of verder! balen!!
Inderdaad, ik kan het niet lang meer houden die spanning. Vandaag om 16u moet ik weer voor een echo gaan dan weet ik hopelijk weer meer, de zenuwen gieren door mijn lijf. Wish me luck!