rozig bloed verlies

Discussie in 'Miskraam' gestart door Missmaria, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Missmaria

Missmaria Actief lid

29 aug 2007
    225
    4
    18
    Dag dames,

Ik ben 6 weken zwanger van mijn 2de, nu lig ik eigenlijk al 4 dagen plat.. In eerste instantie van de gigantische misselijkheid die ik met mijn eerste totaal niet had en door mijn vermoeidheid.

Nu kreeg ik elke nacht wel een keertje kramp, echt ongesteldheidskramp. Dit duurde ongeveer een kwartiertje en daarna was het wel weer verdwenen. Het is zowiezo een hele andere zwangerschap dan met mijn eerste, maargoed sinds vannacht kreeg ik de schrik van mijn leven, want had ineens rozig bloed bij het afvegen. Bij mijn eerste had ik totaal geen druppeltje bloed, maargoed geprobeerd verder te slapen afwachten tot vanochtend.

En weer had ik telkens met afvegen vloeibaar rozig spul. Ik ben gelijk naar huisartsenpost gegaan, maargoed zij hebben geen echo apparatuur en ze zei zollang geen stolsels en dergelijk uitkomen, hoeft niks te betekenen. Nu ging ik net een paar keer nog naar de wc en toen vielen er wel 2 druppels donkerrood bloed uit. Pffff wat moet ik hiervan denken???

Ik ga in ieder geval morgen verloskundige bellen, maar ben echt ongerust.

Liefs

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik zou ook de verloskundige bellen morgen.
    Is het donker bloed of vers bloed?
    Kan namelijk ook oud bloed zijn dat je baarmoeder zichzelf "schoon" maakt.
    Ik duim voor je dat alles goed zit!
    Sterkte en succes!

3. Missmaria

Missmaria Actief lid

29 aug 2007
    225
    4
    18
    @melanie1986 .. Bedankt voor je reactie, het was vannacht en vanochtend telkens echt rozig. Maar net viel er wel echt donkerrood vers bloed denk ik zelf uit.

Ik had dit ook nooit verwacht joh, ik ben namelijk zo'n positief mens en dacht heel dom gezegd eigenlijk dat dit me nooit zou overkomen, maar ik heb mn hoop nu een beetje verloren. Echt kut!

4. yj81

yj81 Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.183
    8
    38
    Friesland
    Balen!Kan beide kanten opgaan.Er zijn veel vrouwen met bloedverlies tijdens de eerste weken en dat kan heel goed goed gaan.Ik heb beide meegemaakt.Tijdens beide zwangerschappen bloedverlies.De eerste werd een gezonde dochter,de tweede eindigde in een miskraam.Sterkte,t is erg vervelend weet ik uit ervaring!

5. leli2106

leli2106 Lid

14 aug 2012
    45
    0
    0
    NULL
    Groningen
    hoe is het missmariia? ik begon ook zo.. en helaas een miskraam met 6w2 dagen... en pas met 7w 2dagen was ik het vruchtzakje kwijt.( dat was vorige week)echo gehad inderdaad... je kan het beste van het minste uitgaan dan valt het hopelijk mee.
    Wie weet is het iets anders.
    Maar ik herken het direct omdat het bij mij ook zo ging.. veel succes!

6. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    hoe is het nu?

7. Missmaria

Missmaria Actief lid

29 aug 2007
    225
    4
    18
    Dag dames!

Nou ff kijken hoor, vorige week maandag heb ik een echo gehad en zagen we een prachtig kloppend hartje gelukkig! De gyneacoloog zei ons dat met een kloppend hartje er nog weinig kans bestaat dat het toch nog fout zou gaan. Natuurlijk wel een kans. Ik heb daarna nog een paar dagen rozig bloedverlies gehad. Nu niet meer eigenlijk.

Vrijdag hebben we onze eerste officiele termijnecho en ook al hebben we wel een kloppend hartje al gezien, vind ik het toch weer heel spannend!

Liefs

8. Missmaria

Missmaria Actief lid

29 aug 2007
    225
    4
    18
    @leli2106, wat erg om te horen voor jullie zeg. Ik zie dat je je banner nog niet hebt veranderd, of blijkt het toch nog wel goed zijn gegaan??

liefs

9. nayr

nayr Bekend lid

17 nov 2011
    610
    0
    0
    Pedagoog
    Hallo allemaal.

Missmaria, wat fijn dat het er goed uit zag!! Geloof best dat dit een grote opluchting is.
    Heb vanochtend positief getest, maar verlies ook een beetje roze afscheifing. Heb verder geen krampen ofzo, maar tis nog zo pril, hoop echt niet dat dit het ergste betekent..

10. Tinkerbell1987

Tinkerbell1987 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.195
    548
    113
    Vrouw
    hallo ik had ook licht roze verlies bij mijn zoontje.
    bij deze zwangerschap heb ik een druppel bloed verloren en ook roze verlies gehad met 4wkn en ik heb vandaag weer een echo gehad en alles is goed!!!. was van de innesteling zeiden ze.
    Bij mijn miskramen begon het altijd met bruine afscheiding.

11. Missmaria

Missmaria Actief lid

29 aug 2007
    225
    4
    18
    Nou dames, wij hebben vanochtend weer een prachtig kloppend hartje gezien. Dus hou de positiviteit erin! :D

12. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Fijn nieuws meid!:D
    Lekker genieten nu!

13. Kimny

Kimny Lid

21 sep 2012
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik ben nu ongeveer 5,5 week zwanger maar heb sinds een uurtje geleden ook licht rode afscheiding bij afvegen! Het is de eerste keer dat ik zwanger ben en heb echt geen idee wat ik hiermee aan moet! ik heb nog geen afspraak bij een verloskundige. Zou ik die nu het beste gelijk moeten gaan maken? En kunnen zij dan gelijk iets ondernemen? Hopelijk kunnen jullie me een beetje verder helpen! Hoop dat alles goed blijft (we zijn al 1,5 jaar bezig!).

Deel Deze Pagina