Shit meid, hevige krampen klinkt niet goed Heb je ook nog bloedverlies gehad? Leef echt met je mee het is allemaal zo onzeker omdat je op vakantie bent, kan me voorstellen dat je behoorlijk in de stress zit nu.
Ojeetje meid! Ik heb bij mijn zoontje aan t begin (5.5 wk) hevige krampen en bloedverlies met stolsels gehad. Dacht dat t voorbij was, maar 1.5 wk latee toch een kloppend hartje en hij is nu ruim 7... waarschijnlijk tweeling waarvan ee 1 is afgestoten. Wil je geen valse hoop geven maar soms komt t echt nog goed...
Dat kan nog alle kanten op. Ik had ook helderrood. Ik duim voor je dat t na je vakantie goed zit. Heb je nog getest?
Heb net een test gedaan... Nog steeds 3+ weken.. Pfff.... wat een onzekerheid. Heb na dinsdag niet meer gebloed
Bij al mijn miskramen (3 totaal waarvan 3 na 5 weken) had ik toch echt geen 3+. Al mn zwangerschappen waar ik 3+ haalde waren goed ook met bloedverlies. Dus ik hoop dat dat bij jou ook zo is.
Wat ontzettend spannend! Ik hoop heel erg dat alles goed zit daar binnen. Stoppen van het bloeden geeft wel moed denk ik.... Sterkte met de spanning
Stille meelezer die aan het duimen is voor je hoor! Ik had bij m'n tweede ook bloed met kleine stolseltjes. Maar uiteindelijk bleek alles goed.
Pfff jeetje wat vervelend zo zeg!! Nog ff volhouden tot dinsdag dus! Hoever ben je dan? Hopelijk kun je nog n beetje van je vakantie genieten!
Jeetje meid, wat is dit zenuwslopend Dat je HCG niet terugloopt geeft zeker hoop. Ik ga niet speculeren want daar heb je niks aan, maar ik duim hier heel erg hard voor je dat je dinsdag een mooie echo hebt. Hopelijk kun je nog een beetje van je vakantie genieten al zal dat niet makkelijk zijn. *knuffel*
Lief dankjulliewel... Zeker spannend... helemaal als je op vakantie zit en geen kant op kan. Maar dat kan in NL ook niet.
Net weer een keer getest, (niet eens met mn eerste ocbtend urine) En nu is het ruim een week geleden dat ik bloed verloor. Nog steeds test ik 3+. Verder na vorige week geen bloed meer verlorgen en ongesteldheid of iets heeft ook niet doorgezet. Als ik zwanger zou zijn dan ben ik nu 6 weken en 4 dagen. Ik twijfel zo.. want heb echt veel bloed verloren maar geen stolsels. En maar 2x onderbroek vol. Verder heb ik niet echt symptonen, alleen dat ik moe moe moe ben en af en toe iets beroerd. Is het niet gek... na een week nog 3+ ? Wat denken jullie
Ik heb goede hoop dat je gewoon nog zwanger bent. Op deze termijn anders dan moe zijn en wat menstruatie achtige krampen is logisch. Dus dat past ook prima. Morgen mag je voor een echo toch?