miskraam 6 weken

Discussie in 'Miskraam' gestart door Lisalisalisa, 10 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisalisalisa

Lisalisalisa Bekend lid

21 feb 2016
    703
    426
    63
    Vrouw
    Opvoeder
    Aalst, België
    Hey,

Dinsdag heb ik dus een curettage gepland staan owv een missed abortion. Ik ben nu 9+weken maar vruchtje stopte net voor 6 weken.

Donderdag bevestiging tijdens echo..
    Vrijdag, zaterdag bij het afvegen af en toe een sliertje slijm met helder bloed en wat krampen.

Deze ochtend plots bij het afvegen meer helder bloed, krampen en wat stolsels.. Maar na 3x deze ochtend is het nu weer gestopt.
    Hoe weet je in feite of het compleet is?

2. nneah

nneah Fanatiek lid

19 dec 2013
    1.091
    567
    113
    Vrouw
    Och jeetje meid wat een ellende weer :(

Bij een miskraam horen best wel wat stolsels en meestal bloedverlies wat minstens gelijk is aan je menstruatie. Meestal gaat hcg ook erg snel naar beneden als je alles kwijt bent, dat zou je eventueel met een zwangerschapstest kunnen nagaan.
    Hoop heel erg dat je geen curettage nodig hebt, maar ik denk dat ze dat ook nog wel even controleren met een echo(?)

Dikke knuffel meid en veel strekte.

3. Pippe

Pippe Lid

7 dec 2018
    38
    23
    8
    Vrouw
    Ik denk dat ze je idd vantevoren nog wel controleren met een echo. Helemaal als jij aangeeft dat je best wat verloren bent. Wellicht handig om hier even over te bellen, dan heb je misschien eerder duidelijkheid.

Sterkte!

4. sarah28

sarah28 Fanatiek lid

14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Ik zou eerst laten kijken inderdaad. Ik wilde vorige week ook een curettage inplannen maar dat bleek niet meer nodig na een echo. Scheelt je weer een ingreep.

5. nneah

nneah Fanatiek lid

19 dec 2013
    1.091
    567
    113
    Vrouw
  6. Lisalisalisa

Lisalisalisa Bekend lid

21 feb 2016
    703
    426
    63
    Vrouw
    Opvoeder
    Aalst, België
    ghoh ja nare ervaring.
    Misschien had ik liever afgewacht of misschien ook niet. Bij het ontwaken had ik zicht op een borstvoedende moeder en de dienstdoende gyn had het over veel weefsel maar 2e verlies was niet genoeg om te onderzoeken. ook is er niet op voorhand gekeken geweest..
    Ik vond het weinig respectvol eigenlijk. stomme ziekenhuizen :/

7. sarah28

sarah28 Fanatiek lid

14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Wat jammer zeg.. geef je dit wel terug aan t ziekenhuis? Anders verandert er niets. Heb je nu nog klachten na de curettage?

8. nneah

nneah Fanatiek lid

19 dec 2013
    1.091
    567
    113
    Vrouw
    Jeetje meid wat ontzettend naar :(
    Vind het wel vreemd dat ze niet nog even gekeken hebben en erg ongevoelig dat je na zo'n procedure gewoon gelijk een moeder met baby te zien krijgt!
    Ik zou het ook echt even doorgeven...
    Bah, wat een ellende... Dikke knuffel <3

9. Chrissie1990

Chrissie1990 Fanatiek lid

26 aug 2016
    1.195
    1.084
    113
    Hulpverlener
    Hier een dikke knuffel en heel veel sterkte.

10. Lisalisalisa

Lisalisalisa Bekend lid

21 feb 2016
    703
    426
    63
    Vrouw
    Opvoeder
    Aalst, België
    Ga het wel even tegen mijn eigen gyn zeggen. :)

Heb amper last of bloed..
    Zou ik nu echt een hele cyclus af moeten wachten voor bad en voor een nieuwe pigpog.. heb ik geen zin in ..

11. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

11 jun 2018
    5.314
    4.385
    113
    Vrouw
    Bah wat slecht. Ik zou er wel een klacht over indienen.. Ik heb toen zoveel controles voor en na gehad.. Hadden ze echt moeten doen. En meteen uitzicht op een moeder met kind? Pfff :(

Deel Deze Pagina