Moest vorige week na de huisarts toen dacht ik ik kaart toch maar aan dat het zwanger worden niet echt wil lukken maar werd niet serieus genomen omdat ik al 3 kids heb en 5 x zwanger ben geweest heb nog maar 1 eileider en word in juni 35 in 2013 na verwijdering is mij toen verteld dat ik daardoor als het niet wil lukken na een half jaar proberen en de bel mocht trekken nu ben ik dus in ronde 20 en word met de woorden van boven weggestuurd! Is er ook iets waar ik wel aan de bel kan trekken ipv huisarts zouden eigenlijk tot juni wachten maar de teleurstelling word elke maand groter de afgelopen 2 maanden en word gewoon depressief ervan
Je zou je nogmaals kunnen uiten bij de huisarts. Evt via de assistente. Anders naar een andere huisarts. Of via de arts die aangaf dat je je na een half jaar mocht melden. Succes
Dankje voor ju bericht We hebben 2 huisartsen dan proberen met de ander maar in gesprek De arts in het ziekenhuis die mij met mijn bbz heeft geopereerd vertelde mij dat maar die is helaas al overleden door een ski ongeval in Zwitserland
Je hebt helaas toch altijd een verwijzing van je huisarts nodig. Dus wellicht de andere huisarts proberen in jullie praktijk.
Na 20 rondes zou elke huisarts je door moeten verwijzen. Al helemaal met jouw historie. Ik zou het er niet bij laten hoor. Succes.
Dat vind ik dus ook zal volgende week proberen een afspraak te maken met de andere huisarts morgen hele dag werken dus word niks vind fijn om te horen wat ju zegt dacht al mis moet ik langer wachten voor hulp maar net als iedereen hier we willen zo graag