Slijmprop begin van een eventuele zwangerschap?

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by meid22, Mar 24, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. meid22

meid22 Actief lid

Feb 14, 2007
    105
    0
    0
    Hallo,

Ik had even een vraag. Ik ben 28 maart voor het laatst ongesteld geweest en heb wel gemeenschap gehad waarvan ik niet zeker ben dat dat goed is gegaan. Vanochtend bij het toilet bezoek verloor ik een prop wat lijkt op een slijmprop en donkerrood was bij het plassen. Ik herken het van mijn zwangerschap alleen toen was het groter en bruinig van kleur aan het einde van de zwangerschap toen ik het verloot. Was nu zo'n 1 cm groot. Wat kan ik het beste doen en bestaat de mogelijkheid dat het een slijmprop of iets kan zijn? De kleur van prop leek op oud bloed.. Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen, mijn litteken van de keizersnede trekt ook en voelt ongemakkelijk na de tijd en heb geen bloedverlies. Alvast bedankt voor jullie reactie.

Groetjes,
    Meid22

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi meid,

ik neem aan dat je 28 februari bedoelt en geen 28 maart?
    Als het bloedverlies doorzet is je ongesteldheid, als het hierbij blijft zou ik een test doen.

Mirjam

3. meid22

meid22 Actief lid

Feb 14, 2007
    105
    0
    0
    Hallo,

Bedankt voor de vlugge antwoord. Ik bedoel 28 februari jah :D. Heb geen bloedverlies, wel helder vochtverlies en kramperig gevoel bij mijn litteken met vlaggen. Maar het is normaal dat je een prop of iets kan verliezen?

Groetjes,
    Meid22

4. meid22

meid22 Actief lid

Feb 14, 2007
    105
    0
    0
    Nog vergeten gister wel gemeenschap gehad en daarna lichte kramp en vanochtend die prop en daarna weer kramp.

5. meid22

meid22 Actief lid

Feb 14, 2007
    105
    0
    0
    Hallo,

Vandaag minder krampen en nog geen menstruatie, kan dat wat ik heb gehad te maken hebben met een eventuele innesteling?

Groetjes,
    Meid22

6. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

de innesteling zou al geweest moeten zijn. Heb je al een test gedaan?

Mirjam

7. meid22

meid22 Actief lid

Feb 14, 2007
    105
    0
    0
    Hallo,

Ik heb een test gedaan maar is negatief, ik ben denk ik ook te vroeg met testen geweest. Morgen is het 4 weken geleden met eerste dag van mijn menstruatie. Mijn litteken blijf gevoel als ik bezig ben. Heb veel afscheiding en temp zit vanochten op 37.3 dus nog hoog. Mijn tepels zijn ook opgezwollen sinds paar daagjes en mijn darmen is opgeblazen en daardoor kramperig. Denken jullie dat ik zwanger kan zijn? Als ik uit ga van mijn menstruatie van 28 febr, wanneer kan ik dan het beste testen? Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.

Groetjes,
    Meid22

8. meid22

meid22 Actief lid

Feb 14, 2007
    105
    0
    0
    Hallo,

Er is nog geen menstruatie (overtijd) en temp is nog hoog maar de testen blijven negatief. Weten jullie waarom dit eventueel mogelijk is?

Groetjes,
    Meid22

Share This Page