Hey aller eerst nog een gelukkig 2010 ! Ik gebruik nu al bijna 2 jr niks altijd mt condoom.mijn menstruatie was altijd netjes op tijd om de 4 weken. Nu vanaf oktober 2009 gaan we voor een kleine. En sinds dien is me menstruatie ook heel raar 24 oktober 15 november 29 november 18 december ( hier was ik maar 2 dagen de 18e en de 19e) En gemiddeld is me cyclus volgens berekeningen 18 dagen. En is er nu geen teken van menstruatie. en zijn me tepels zo gevoelig als wat ze doen pijn als ik erin knijp beetje rood aan de binnenkant. ook krijg ik af en toe wat steekjes in me borst. maar dit kan ook betekenen dat me menstruatie op gang komt? of dat ik dus gewoon heel erg onregelmatig ben geworden.
Hoihoi, Dat is inderdaad een beetje raar dat je cyclus nu ineens onregelmatig is. Ik zou een afspraak bij de huisarts maken voor advies. En ik zou ook een test doen om te kijken of je niet stiekum al zwanger bent! Imke
Ooh oke nou het is er nog steeds maar tog bedankt ik wacht nog wel tot einde van de week dan ga ik maar testen en anders naar de dokter .. Hartstikke bedankt x