Vroege miskraam ongepland

Discussie in 'Miskraam' gestart door Nora92, 29 mrt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Moet het even van mij afschrijven...
    Maar denk dat ik zojuist een vroege miskraam heb gehad. Zeg, denk... omdat ik geen test heb gedaan. Maar menstruatie liet een paar dagen op zich wachten. Dacht ach, zal wel door verkoudheid komen.

Maar sinds gisteren licht beginnen te bloeden. Vreselijk rugpijn, dacht zal wel door drukte komen en constant met mijn peuter op mijn heup lopen...
    Maar nu moest ik al elk half uur mijn super plus tampon verwisselen en nu net zat er gewoon een klomp op van golfbal formaat! Dat heb ik nog nooit gezien. En nu vallen opeens alle puzzelstukjes op hun plek... de rugpijn, de extreme vermoeidheid... de verkoudheid...

Zou het echt? Wat denken jullie? Weet niet wat ik er van moet vinden maar kan het ook met niemand delen dus wilde het even van mij af schrijven....

2. Lief

Lief VIP lid

26 sep 2007
    5.033
    2.838
    113
    Ik was laatst een week overtijd (testen liepen niet op) en die menstruatie of miskraam of hoe je het ook wil noemen, was juist licht. Had ik vorige keer ook. Bij mij is de menstruatie daarop pas heftiger.

Denk dat het bij iedereen verschillen zal zijn en je het dus nooit zal weten. Je kan evt nog testje doen, misschien nog heel licht streepje?

Nora92 vindt dit leuk.
  3. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ja dacht ik ook aan idd. Helaas geen testen in huis nu. Op zijn vroegst zou ik pas ergens morgen kunnen testen...
    Zal het waarschijnlijk nooit weten... al zo lang geleden dat ik miskramen heb gehad. Weet niet meer hoe het toen ging behalve 1 met 11 weken die moest met curettage..

Deel Deze Pagina