Spannend! Hopelijk ben je zwanger! Hier na een vroege miskraam van 6,5 week meteen zwanger geraakt van mijn dochter die inmiddels alweer 1 jaar oud is.
@Thea23 was mijn berichtje over het pendelen met mijn vraag goed over gekomen ben zo benieuwwwwwd haha
Hier ook steeds na een vroege miskraam snel zwanger. Na 1e vroege miskraam.van 6 weken- 6 weken later zwanger. Nu na vorige 2 vroege miskramen steeds direct erna zwanger (4w ertussen). Dus hopelijk gaat t ook voor jou op.
Oh spannend hoor ! Wel fijn dat zo snel weer is gelukt ook bij jou . Ik zit nu op cyclus dag 23 en had rond 18:00 ineens een Vrezelijk stekende pijn links , zakte weer waf af en kwam net weer terug ? Hoe voelt een innesteling
Ik voelde altijd rond 4 dpo-6dpo felle steken bij het schaambot. Echt typisch. Dan wist ik altijd dat ik zwanger was. Bizar he. Hoop voor je dat t raak is.
Haha grappig hè , ik heb ook zo gevoel alsof ik al zwanger ben maar durf nog nie te testen wacht liever eventjes af . Dit wa echt velle steken beetje links , mijn ei heb ik duidelijk rechts gevoelt ( vanaf cyclus dag 1 al groeipijn gevoelt )