Cyclus na vroege miskraam

Discussion in 'Miskraam' started by Followyourdreams, Jan 19, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Followyourdreams

Followyourdreams Fanatiek lid

Jan 10, 2018
    1,178
    651
    113
    Lieve allemaal ,

Ik open topic zoveel maar hoop op wat ervaring verhalen want blijf maar denken .

Vroege miskraam gehad , cyclus dag 1 was 4 januari , bloeden gestopt op 8 januari .
    Vanaf 8 jan gelijk steken rechts ( leek ei groei pijn ) en slijm verlies wit / gelig .
    Na enkele dagen doorzichtig vruchtbaar slijm en cyclus dag 11 veel afscheiding verloren en iets slijm nog .
    Voelde de gehele dag erg “ nat “ zegmaar .. sorry vieze details haha .
    Cyclus dag 12 helemaal weer droog , soms met afvegen iets slijm verlies .
    Cyclus dag 14 iets roze verlies na de daad en cyclus dag 16 vandaag dus , vanmorgen ineens helder rood bloed vermengd met veel slijm . Ik dacht even oh word nu weer ongesteld ?
    Tampon in gedaan paar uur later gekeken , zat alleen wat bruin aan tampon en tot nu toe weer helemaal bloed vrij ook geen bruin verlies ..

Wat kan dit zijn ?
    Of kan het toch een menstruatie zijn wat zou allemaal kunnen zo na een vroege Miskraam , verloskundige gaf aan dat de 1e dag van de miskraam cyclus dag 1 is .. zit nu op cyclus dag 16 , zo vroeg kan ik toch nooit ongesteld worden zou wel erg korte cyclus zijn :eek:

Hopelijk hebben wat dames ervaring hierin :)

2. bozoe

bozoe VIP lid

Jul 9, 2014
    5,482
    5,842
    113
    Het klinkt aannemelijk dat je bloeding van cyclusdag 16 een ovulatiebloeding is. Dat je al eerder slijmverlies had zegt niet zoveel, dat kun je al een x aantal dagen voor je eisprong hebben.

Mocht het wel doorzetten in een menstruatie dan kan het dat je cyclus wat in de war is door de vroege miskraam. Er zit helaas niets anders op dan het af te wachten :(.

3. Followyourdreams

Jan 10, 2018
    1,178
    651
    113
    Dankjewel !
    Bloeden heeft niet doorgezet gelukkig , alleen gisteren ochtend even helder rood en toen gestopt .
    Het lijkt idd wel een eisprong maar blijf wat vreemd vinden , precies heel netjes dag 16 :eek: mijn cyclus was voor de mk vrij lang .. 47 dagen .
    En een eisprong bloeding heb ik na mijn idee nog niet eerder vernomen

4. bozoe

bozoe VIP lid

Jul 9, 2014
    5,482
    5,842
    113
    Je cyclus hoeft natuurlijk niet altijd 47 dagen te zijn. Je kunt er best eens een uitschieter tussen hebben zitten of zoals nu waarschijnlijk een kortere cyclus. Over 2 weken kun je een testje doen :D. Hopelijk is 'ie dan positief!

5. manaolana

manaolana Niet meer actief

Ik zou het persoonlijk proberen een beetje los te laten... heb inderdaad zoals je zelf zegt al een aantal topics van je voorbij zien komen. Feit is nu eenmaal dat je cyclus na een (vroege) MK in de war kan zijn. Niet ongebruikelijk ook om in die eerste cyclus überhaupt geen eisprong te hebben. Ik zou dus niet te veel denken en speculeren (ja makkelijker gezegd dan gedaan, weet ik ;)) en je eerstvolgende menstruatie afwachten. En vanuit daar gewoon verder kijken. Wij hebben allemaal geen glazen bol en kunnen niet in jouw lichaam kijken. Het blijft dus toch gissen.

Succes en hopelijk snel duidelijkheid!

6. Followyourdreams

Jan 10, 2018
    1,178
    651
    113
    Jaa heb je ook gelijk in ! Nou hopelijk was dit dan me eisprong en weten we meer over twee weken :)

bozoe likes this.
  7. Followyourdreams

Jan 10, 2018
    1,178
    651
    113
    Ja dat klopt had ook niet verwacht dat er iemand met een glazen bol kon kijken hoe het er voor stond .. als ik echt precies wou weten hoe en wat had ik wel ovu testen gebruikt of getempd , maar ik vind juist wel gewoon leuk op deze manier .. ben erg benieuwd na ervaringen van anderen zodat ik zonder al die romslomp van testen en tempen inzicht krijg in mijn cyclus ..
    en deze site is toch juist om info te vragen ?

Ik snap dat hier dames zitten die al jaren bezig zijn en zich irriteren aan dit soort topics maar dan lijkt me verstandiger dat je door scrolt want deze site is voor iedereen met vragen , of je nou 1 vraag hebt of 100

8. manaolana

Mijn reactie heeft echt niets met irritatie of al dan niet lang bezig zijn te maken hoor. Geen idee waar je dat op baseert. Het is een oprecht advies. Na een MK kun je echt blijven speculeren en ik denk dat je beter je menstruatie kunt afwachten om daarna inzicht te krijgen in je cyclus. De cyclus na een MK is namelijk over het algemeen weinig representatief voor je normale cyclus. Maar als jij graag wilt gissen, be my guest! Hopelijk ben je snel zwanger en hoef je niet meer te gissen.

9. Followyourdreams

Jan 10, 2018
    1,178
    651
    113
    Ik vroeg naar ervaringen wat betreft mijn verhaal , jij geeft me advies .
    Wat jij aangeeft weet ik ook dat dat kan maar juist om wat inzicht te krijgen vroeg ik om ervaringen en niet specifiek advies ...

10. manaolana

Dan zal ik het anders verwoorden :roflmao: mijn ervaring na mijn BBZ is dat je cyclus nogal ik de war kan zijn en ik ervaarde het als prettig om het even los te laten en na de eerste menstruatie verder te kijken.

11. Followyourdreams

Jan 10, 2018
    1,178
    651
    113
    Ja begrijpelijk is ook heftige ervaring een bbz...
    maar wij vinden het prettiger om er gewoon weer voor te gaan en zien wel waar het schip strand ..
    dat ik me hier heb aangemeld is ook echt omdat alles nieuw is en door dat je dan bij de 1e zwangerschap gelijk een vroege miskraam krijgt brengt wat vragen met zich mee .
    Iedereen is weer anders natuurlijk maar er zitten hier zoveel dames die ontzettend veel ervaring hebben en vind dan wel prettig om samen wat ervaring te delen

Share This Page