ik heb vorige maand na 4 weken en 5 dagen een vroege miskraam gehad ik had mijn nieuwe eisprong 11 september en ben vandaag weer ongesteld geworden ik was 5 dagen overtijd is dat normaal hoort dat erbij wie kan mij helpen gr
Volgens mij wel, ik heb ook pas een miskraam gehad en mijn cyclus is ook helemaal in de war. Nadat je ongesteld bent geweest kan je je cyclus weer bij houden.
ik heb nm altijd een cyclus van 30 dagen ik heb al 2 kinderen en daarbij was ook de cyclus ook 30 dagen, alleen voor de miskraam 28 en nu na de miskraam 35 , ik baal hier echt van het kindje was zo gewilt , en ik hoopte vanaf de dag dat ik toch de eisprong kreeg dat ik zwanger zou raken , en dan ook nog eens 5 dagen overtijd, ik had het zo gehoopt en gewoon weer niet , wat kan een lichaam moeilijk zijn , dus ik moet deze cyclus eigenlijk niet meetellen omdat het ontzwangeren was gr
Ja precies, het is erg verwarrend. Mijn cyclus was normaal 31 dagen en nu 27. Ik heb ook geen idee wat ik nu dan moet verwachten. Het lichaam kan je goed voor de gek houden als je ergens zo naar verlangt.
hmmmm wazig die lichamen ik hoop dat ik deze ronde meer geluk ga krijgen want het is niet zo dat je bloed kunt verliezen terwijl je zwanger zou zijn toch dit komt dan puur door de vroege miskraam van vorige maand maar ik was 4 weken en 5 dagen das toch nog maar kort
Nee het is echt normaal dat de menstruatie korter of langer uitblijft als je een mk hebt gehad. En als je jezelf toch gek maakt met het idee zwanger te zijn kan je altijd even een testje doen voor je eigen rust. Ik hoop ook echt voor je dat je lichaam snel zijn ritme terug heeft zodat je het een beetje achter je kan laten.