vroege miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door isabel82, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    ik heb vorige maand na 4 weken en 5 dagen een vroege miskraam gehad
    ik had mijn nieuwe eisprong 11 september
    en ben vandaag weer ongesteld geworden
    ik was 5 dagen overtijd
    is dat normaal hoort dat erbij
    wie kan mij helpen

gr

2. Sokje

Sokje Actief lid

9 sep 2008
    217
    0
    0
    Volgens mij kan het maar zo zijn dat je cyclus nog wat in de war is na zo'n miskraam.

3. River

River Lid

26 sep 2008
    16
    0
    0
    Volgens mij wel, ik heb ook pas een miskraam gehad en mijn cyclus is ook helemaal in de war. Nadat je ongesteld bent geweest kan je je cyclus weer bij houden.

4. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    ik heb nm altijd een cyclus van 30 dagen
    ik heb al 2 kinderen en daarbij was ook de cyclus ook 30 dagen, alleen voor de miskraam 28 en nu na de miskraam 35 , ik baal hier echt van het kindje was zo gewilt , en ik hoopte vanaf de dag dat ik toch de eisprong kreeg dat ik zwanger zou raken , en dan ook nog eens 5 dagen overtijd, ik had het zo gehoopt en gewoon weer niet , wat kan een lichaam moeilijk zijn , dus ik moet deze cyclus eigenlijk niet meetellen omdat het ontzwangeren was

gr

5. River

River Lid

26 sep 2008
    16
    0
    0
    Ja precies, het is erg verwarrend. Mijn cyclus was normaal 31 dagen en nu 27. Ik heb ook geen idee wat ik nu dan moet verwachten. Het lichaam kan je goed voor de gek houden als je ergens zo naar verlangt.

6. isabel82

isabel82 Fanatiek lid

15 aug 2008
    1.199
    0
    0
    roermond
    hmmmm
    wazig die lichamen
    ik hoop dat ik deze ronde meer geluk ga krijgen
    want het is niet zo dat je bloed kunt verliezen terwijl je zwanger zou zijn toch

dit komt dan puur door de vroege miskraam van vorige maand
    maar ik was 4 weken en 5 dagen das toch nog maar kort

7. River

River Lid

26 sep 2008
    16
    0
    0
    Nee het is echt normaal dat de menstruatie korter of langer uitblijft als je een mk hebt gehad. En als je jezelf toch gek maakt met het idee zwanger te zijn kan je altijd even een testje doen voor je eigen rust.
    Ik hoop ook echt voor je dat je lichaam snel zijn ritme terug heeft zodat je het een beetje achter je kan laten.

Deel Deze Pagina