Hoi allemaal, Helaas is vorige week ook bij mij een lege vruchtzak geconstateerd snik snik! Nou krijg ik als het goed is morgen een curretage maar dan onder plaatselijke verdoving. ik mag er ook nog voor kiezen om algehele verdoving te nemen maar dan moet ik een paar dagen later terugkomen. Maar nu wil iik weten heeft iemand hier ervaring mee? ik hoor namelijk wel van mensen dat ze een curretage hebben gehad maar nog nooit onder plaatselijke verdoving. Ik ken iemand die ook een lege vruchtzak had zoals ik en ook zij heeft algehele verdoving gehad. Ik heb wel gehoord dat ik een arts uit belgie krijg en ik weet dat ze in belgie wel een suk verder zijn in de medische molen maar ik heb niet zo'n zin om als proefkonijn te dienen of zo. Wie o wie kan mij helpen en misschien een beetje geruststellen (ben toch wel erg nerveus en nog steeds verdrietig!) xxx
allereerst heel veel sterkte hier a ik ook een lege vruchtzak maar ik mog niet kiezen omdat ze tochaanraden bij mij an algehele narcose omdat het geestelijk al zwaar genoeg is. Maar denk dat het beetje is waar jij je goed bij voelt moet je doen.. nou goed prettig bedoel ik.. nogmaals heel veel sterkte in ieder geval
ik ben ook een week geleden gecuruteerd en ben blij dat het onder hele narcose is gedaan want nu pas voel ik de klap dat ik een kindje heb verloren laat staan dat ik het ook eens mee maak hoe het wordt verwijderd
Ik denk dat ze vaak voor algehele narcose kiezen omdat het toch een ingrijpende ingreep is. Misschien dan niet zo zeer lichamelijk, als wel geestelijk. Als je niet helemaal onder narcose bent krijg je wel mee wat er allemaal gebeurt in de OK. En dat lijkt me best heftig. Doe wat voor jou ok voelt. En vraag anders eerst nog eens naar de voors en tegens... Sterkte!
Ik heb een ruggeprik gehad ( kon medisch gezien niet anders) en ik moet zeggen dat het erg meeviel. Zuster waren super! Oh zie dat je vandaag moet. Hoe is het gegaan? En ik zie dat het een plaatselijke verdoving is. Dat wil ik volgende keer ook. Heb dat bij de kijkoperatie gehad en dat beviel me beter dan ruggeprik. Ik weet niet of dat kan, dat moet ik de volgende keer even navragen ( jaja heb een abonnement op mk-en krijgen)