Meiden, ik heb even jullie hulp nodig. Ik heb al een aantal dagen hele lichte testen. Nu kreeg ik net een uur geleden ineens hele erge krampen en het rode bloed liet zich ook al zien. Nu heb ik onwijs zere krampen, ook ben ik erg misselijk en hoofdpijn ! Heb ik nu een vroege miskraam ? Liefs
Het is heel raar gegaan naar gisterenmiddag, een vriendin van mij zei dat ik naar de dokter moest. Uiteindelijk zijn we daarnaartoe geweest. Alleen was ze erg vaag. We moesten simpelweg afwachten. Het bloed was alleen bij de eerste tampon veel, daarna zat er elke keer maar een klein beetje in. En de krampen zijn nu ook zo goed als weg. Dus ik snap er helemaal niks meer van. Wat moet ik doen meiden??
Hé meis...denk dat je inderdaad even moet afwachten..misschien over een weekje nog een keer testen. Sterkte!
Ze kunnen nu ook nog niks doen, behalve afwachten. Het was nog heel pril dus dat je nauwelijks krampen of bloedverlies hebt is wel normaal. Wat je eventueel zelf nog kan doen is over een paar dagen een zwangerschapstest ertegenaan gooien en kijken of er nog HCG in je lijf zit.