@ Firefly, 12 uur. Weet dat er geen vruchtje meer zit, maar heb er toch een beetje 'zin in' .. Fijn dat het vloeien over is, dan kun je weer verder kijken! x
Dames, Echo ging goed. Vanbuiten niets te zien, dus inwendig (dat dan weer wel) Gelukkig BM helemaal schoon. Eitjes heeft ze niet bekeken, maar als ze mijn verhaal hoorde zei ze dat ik heel goed nu al eisprong pos kan testen.. In de regel valt 1e eisprong na MK weekje later.. Maarja zoveel vrouwen zoveel lichamen.. Als een zw.test negatief is na MK test je met een ovu test niet vals positief. Maw, eerst met zwangerschapstesten zeker weten dat ie negatief is, anders zonde van je ovu testen.. Tampon raden ze af na MK. Met maandverband kun je beter beoordelen wat en hoeveel je verliest en ook de kleur van bloedverlies. Maar niet erg of schadelijk als je het wel gebruikt hebt. Ze raade me verder aan om bij een MK of VMK altijd contact met een VK te leggen voor begeleiding tijdens de MK.. Ben ik nog wat vergeten? Heb er een tijd gezeten en alle vragen kunnen stellen die ik wilde. Leuk mens! Hoop haar gauw terug te zien.. zwanger dit keer xleo
Dank je wel Leonieke ! Alleen is het dan nu nog verstandig om contact op te nemen met de vlk? Want ik vloei nu al bijna niet meer enzo.. Liefs
Ik zou je hcg goed in de gaten houden. Als dat niet zakt met 1 week na mk zou ik aandringen op echo. Dan weet je het maar zeker toch? En ze zijn extra voorzichtig (en lief..?!) voor je in een volgende zwangerschap. Ik mag eerder voor 1e echo bijvoorbeeld.. xleo
Bedoel je hier mee dat je eventueel nog zwanger kan zijn terwijl je denkt dat je een miskraam hebt gehad? Ik wist niet dat je dat aan een vk moest melden! Dus dan zal ik maar even contact leggen. Ik vloei nu nog steeds, niet heel veel maar wel rood en bruin tegelijk.Ik heb nog steeds (irritant grrr) zere borsten. Jammer genoeg kan ik geen maandverband gebruiken, daar ben ik superallergies voor. Maar gelukkig is je baarmoeder helemaal schoon! En hopenlijk ben je deze maand toch nog zwanger en blijft het zitten!
@zina, Ik heb meteen met positieve zwangerschapstest gebeld met VK en afspraak gemaakt. Daarna met miskraam gebeld voor advies. Zij geven zelfs op hun website aan dat ze MK's begeleiden... Ik vond het iig erg prettig om al mijn vragen en ongerustheden kwijt te kunnen, en dus die check echo. Ik bedoelde met eerst zeker weten dat zwangerschapstesten negatief zijn anders zonde van ovu testen Dat je hcg na een miskraam soms nog weken in je lichaam hebt en kunt opsporen met positieve zwangerschapstest. Dan heeft het geen zin om je ei te zoeken met ovu test, want die geeft dan vals positief aan. Theoretisch kun je ook nog zwanger zijn na een vmk/mk of wel degelijk miskraam maar vruchtje niet los.. Daarom was ik zo blij met die echo van vanmiddag! (al had ik liever een eerst echo ooit om een leukere reden meegemaakt..) x
ps. maandverband hier ook een ramp. Deed katoenen zakdoek er bovenop, zo heb je iig geen huidcontact. En smeren met sudocreme suc6
Hier was de test al negetief eergisteren, dus als het goed is kunnen we hier gewoon verder. De ovu's komen vanmiddag binnen. Dus daar ga ik over 4 dagen ongeveer mee beginnen ! Dank je wel voor je advies..
Hier net onder de douche weer een flinke plas bloed. Ook kwam er een kleine dikke stolsel uit .. (sorrymeiden) Dus hopelijk is het nu helemaal klaar Wel naar om te zien zeg..
Hallo, Ik ben helemaal nieuw hier en vind het leuk om te zien dat mensen elkaar zo goed kunnen/willen helpen! Ik had afgelopen zondag ongesteld moeten worden maar in plaats daarvan had ik een positieve test in mijn handen. Nu begon ik gisterochtend met bruinverlies en had ik de afgelopen nacht ( redelijk veel ) rood bloed. Nu is het bruin en rood maar alweer veel minder. Ik vraag me natuurlijk af of dit nu een VMK is. Vind het bloedverlies namelijk best veel. Natuurlijk kunnen jullie mij niet vertellen wat het is maar vind het fijn om negatieve maar ook positieve verhalen te lezen. Groetjes Visje
Hoi Visje, Kan beide kanten op. Heb je ook buikkramp erbij (gehad)? Bij mij was het een teken dat het de volgende dag echt mis ging helaas, maar ik heb genoeg positieve verhalen gelezen.. Ben bang dat het afwachten is komende dag/dagen. Sterkte! xleo
Hallo Leonieke, Dacht doe vanmorgen even een test van CB maar daar was al niks meer op te zien. Had er geen buikkrampen bij maar had vanmorgen weer en plasje bloed dus ga ervan uit dat het mis is gegaan. Het gekke is alleen dat ik nog wel de hele tijd hoofdpijn heb ( dat was mijn enige zwangerschapssymptoon ). bedankt voor je reactie x visje
ik ben de maand na de vmk weer zwanger geworden, mijn zoontje is nu bijna 2! hoop ik voor jullie ook! en voor onszelf nu na de curretage ook weer!