Ik zit in een raar dillemma met mijn lichaam! Ik heb dinsdag een miskraam gehad even in detail: Dinsdag: 11u: bloeding 14u: inwendige echo ; eitje in baarmoedermond 17u: bloeding gestopt Woensdag: Enkel wat veegjes bruinverlies op gans de dag tegen de avond: pijn in te borsten plus voel mij plots weer zwanger tegen de nacht op kreeg ik hoofdpijn enorm veel plassen Donderdag: Borsten doen meer pijn Veel plassen amper een veeg bruinverlies tegen de nacht aan erg emotioneel en een gevoel van zwanger zijn Vrijdag: borsten enorm gevoelig - tepels zijn vergroot en voel dat ze harder worden en groter Veel plassen - obstipatie - veel winderigheid Veel dorst geen bruin bloed meer enorm krengig en emotioneel hoofdpijn Is dit normaal bij een miskraam??? Normaal bij een miskraam geeft u lichaam toch een signaal naar u hersenen dat je u zelf niet meer zwanger voelt maar wel de symptomen nog hebt... vele vrouwen voelen zich volledig leeg na een miskraam ik niet ik blijf mij enorm zwanger voelen zelfs meer zwanger dan voorheen... ik durf dit niet tegen mijn man zeggen omdat ik dat ventje het niet wil aandoen hem nog eens zijn hoofd op hol te slagen en hem weer moet teleurstellen... ik vertrouw steeds wat mijn lichaam mij verteld maar nu weet ik het echt niet meer! dit is mijn 2de zwangerschap de eerste is gelukt en heb een wonder van een zoontje ( van mijn ex) Wil mijn huidige man ook een kind van zijn vlees en bloed schenken maar ik moet eerst dit uitspitten... Heb geen curretage gehad vermits ik dinsdag op controle pas moet. Ik kan zolang niet wachten. Hoe komt het dat ik mij zwangerder voel met de dag en dat de syptomen verergeren? terwijl ik in mijn hoofd het wil verwerken en hoop dat het snel voorbij is... Soms hoop ik gewoon te bloeden zodat ik van die onzekerheid van af ben ... help mij aub ik voel mij hierbij een beetje verveeld en lig er enorm van wakker... oja ik was 7weken ver of zou nu tenminste 7weken en 1 dag zijn xxxkim
Dat eitje in de baarmoedermond snap ik even niet. Bedoel je de vruchtzak? Hebben ze die er met de hand uitgehaald? Was er verder nog iets in de baarmoeder te zien? Het kan op zich wel even duren voor je klachten afnemen. Zeker als je nog niet schoon bent. Zolang er nog hcg in je bloed zit blijf je je in meer of mindere mate zwanger voelen. Waar ik ook aan zit te denken is een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Misschien waren er dus twee vruchtjes. Die kans is niet zo groot maar niet uitgesloten. Mocht je dus heel erg pijn krijgen in je buik of in je schouder, ga dan naar de spoedeisende hulp. Sterkte! Suus
Hoi Kimberley, Ook ik loop nu een beetje zo rond. Ik heb zondag 6 februari ook een miskraam gehad. Woensdag 9 februari bleek het vruchtzakje met ons kleine wondertje nog in mijn baarmoedermond te hangen en is toen verwijderd. Vanaf vrijdag 11 februari geen bloedverlies meer. Loop nu ook al twee dagen met gevoelige borsten die groter lijken,stemmingswisselingen,ongesteldheidsgevoel en het gevoel zwanger zijn. En dit heb ik vanaf vorige week woensdag niet meer gevoelt. Je lichaam kan rare dingen doen. Wij hebben al wel weer geklust,maar het zullen nog wel de hormonen zijn van de afgebroken zwangerschap. Melanie
Hallo. Wat vervelend voor jullie... Ten eerste wil ik zeggen dat je goed de tijd moet nemen om het te verwerken, want het is niets niks. Het heeft er bij mijzelf behoorlijk in gehakt! Ik heb in juni 2010 een Mk gehad. Ik dacht dat ik 10 weken was, maar op de echo was te zien dat het hartje met 8 weken gestopt was met kloppen. Ik heb mij al die tijd harstikke misselijk gevoeld en heb zelfs nog overgegeven in week9 hoor! En ook toen ik eenmaal wist dat het niet goed was, ben ik nog een tijdje misselijk gebleven, maar dat is omdat je nog hormoon in je lijf hebt, dat is niet zomaar weg. Dus vandaar... Heel vervelend idd, omdat het je ergens ook hoop geeft en je lichaam tegenstrijdige signalen geeft... Heel veel sterkte! Groetjes Pasjuh.