Lig nu in het ziekenhuis, nadat vanochtend cytotec in is gebracht, (4 tabletjes), maar merk vooralsnog niets en ben op dit moment dus bijna 4 uur verder... Nog hoop dat het iets gaat doen?
Ja, dat kan even duren. Soms zijn meerdere rondes met tabletten nodig. En soms duurt het dan alsnog een paar dagen. Hopelijk komt het snel op gang. Ze zijn wel goed diep ingebracht en je gebruikt geen ibuprofen of naproxen toch? Veel sterkte. Suus
Ja, de vk van het ziekenhuis heeft ze goed diep ingebracht en ik heb daarna anderhalf uur gelegen, dus daar zou het niet aan moeten liggen. En verder idd geen andere medicatie erbij.
Jeetje meis ook nog moeten wachten...ik vind het zo vreselijk rot voor je!! Ik leef met je mee... Een dikke digitale *knuffel* en ik hoop voor je dat het snel achter de rug is en dat je het kan gaan verwerken... Sterkte meid!! Liefs Pien
Heb je alleen cytotec gekregen of moest je 2 dagen voor de cytotec ook een andere pil (oraal) in nemen? Mygifyne ofzoiets? T schijt namelijk dat die combinatie beter lijkt te werden, zoals ik hoorde. Ik heb op vrijdag de mygifyne in genomen en op zondag 4 cytotec's ingebracht. Toen begon ik een paar uur later wat lichtelijk te bloeden en dat werd steeds meer en ik kreeg ook wat lichte buikkrampen.. Uiteindelijk moest ik er de volgende dag weer 4 inbrengen. Toen begon ik echt heel hevig te bloeden, wil je niet laten schrikken maar als ik ging staan dan stroomde het er echt uit.. Uur later kreeg ik ook wat weeën maar verder gebeurde er ook niets meer die dag. Ik zou dus die dag er op het weer herhalen en als het dan neit hielp een curretage. Maar vlak voor ik de 3e de de tabletten in wou brengen verloor ik het vruchtje. Kan wel even duren dus.. Heeeel veeel sterkte meid !
Ik bloedde bij mijn vorige miskraam al enorm, dat was een spontane miskraam uiteindelijk nog. Dus ik schrik niet meer zo gauw... ben toen zo'n 1,5-2 liter bloed verloren en de infuusingang hangt al aan m;n pols, ds dat komt wel goed... Nu alleen hopen at het niet te lang meer duurt.... m'n buik begint wat pijnlijk te worden en mijn onderrug ook maar of dat van de cytotec komt of van he hangen en liggen? We zulle zien....
Geen ervaring, maar zag je onderschrift en wilde je even sterkte wensen. Afschuwelijk als na een kloppend hartje drie weken later blijkt dat het alsnog misgegaan is. En nu zo liggen afwachten: Sterkte Rozemarijke.
hoe is het verder met je gegaan vandaag? ik hoop dat je niet teveel pijn hebt gehad en niet te veel bloed hebt verloren... heel veel sterkte met het verlies en het verwerken ervan!
Wil je heel veel sterkte wensen! Bij mijn MA heb ik rond 12 uur 2 cytotec tabletten ingebracht en rond 20.00 is het afgekomen. Zonder ernstige bloedingen gelukkig.
Hopelijk is het al gelukt, moet je niet langer wachten! Mag je naar huis of blijf je in het ziekenhuis? Je zal vast liever bij ventje en dochter zijn...
Het is alweer achter de rug. Piece of cake deze keer: om 18 uur heb ik het vruchtje verloren. Was een beetje moeilijk te zien, zelfs gyn was niet helemaal zeker, dus even echo ter controle gehad en het lijkt helemaal schoon. Gezien de vorige keer wilde ze me nog wel een een nachtje houden, voor het geval ik nog na ga bloeden, maar zniet, dan morgenochtend nog even een echocheck en kan ik daarna naar huis. Weinig bloed verloren en relatieff weinig pijn deze keer, alleen blijft d rugpij nu wel nog aanhouden. Krijg zometeen een slaappil, dus slapen zal wel gaan lukken... ga ik zo maar eens doen...
Fijn dat het zonder al te veel gedoe voorbij is! Wel jammer dat je nog moet blijven... Hopelijk slaap je goed en morgen weer lekker naar huis! Sterkte!
Rozemarijke, wat 'fijn' dat het zo vlotjes verlopen is. De opvang on het zknhs klinkt prima, overigens. Emotioneel zal het allemaalmweer andere koek zijn. Het is heftig, de echte klap komt vaak later. Heel veel liefs, en sterkte. Suus
Rozemarijke, gelukkig dat het nu vrij voorspoedig is verlopen. Hopelijk is de rugpijn ook snel over. Sterkte verder. Knuff.... Ik ga vanavond die 1e pil innemen en start zaterdagochtend met de cytotec. Ben er wel een beetje bang voor. Heb geen idee wat ik kan verwachten, maar ben blij dat mijn man dan ook thuis is. Hopelijk is dochterlief ook dan lief en rustig in plaats van een peuterpuber
Wat is het snel gegaan deze keer zeg. Ik hoop dat je een goeie nacht hebt gehad, en geen gekke dingen. Veel sterkte.
@Rozemarijke, "fijn" dat het vruchtje eruit gekomen is. Hopelijk mag je nu naar huis, waar je kunt bijkomen. Heel veel sterkte meid!
Rozemarijke, wat dubbel om dit op te schrijven maar fijn dat ondanks alle ellende deze keer het wel redelijk vlotjes lijkt te gaan. Ik hoop dat je snel opknapt, vandaag naar huis mag, en de klap goed te verwerken is.