4 maanden na miskraam en curettage

Discussie in 'Miskraam' gestart door daisyd, 22 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daisyd

daisyd Lid

18 jul 2011
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Het is nu 4 maanden geleden dat ik een miskraam en curettage gehad heb.
    Elke maand menstrueer ik, minder als voorheen, maar dat lees ik hier vaker.
    Vloei dan ook rood. (weinig maar toch rood)
    Nu heb ik sinds een paar dagen steken rechts in mijn buik. Dan is het weer weg en dan gaat het weer steken. Voel het ook bij bepaalde bewegingen.

Iemand enig idee wat dit is? Of herkent iemand dit?

Alvast bedankt!

2. mama86

mama86 Actief lid

16 apr 2009
    182
    1
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Zuid Holland
    Na mijn MA heb ik 9 menstruaties gehad. Alle negen voelde anders. De ene keer met veel pijn en de andere keer vloeide ik amper. Ik maakte ook erg zorgen of de curettage iets had aangericht, maar daar was gelukkig geen sprake van.

3. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    ik ben na mn curettage nu 2 keer ongesteld geweest.
    ik voel mn eisprong nu heel erg. misschien is dat bij jou ook t geval.
    bij mij is t ook allemaal anders dan voorheen. wel hevig ongesteld maar kort. en meer pijn. heel raar allemaal....

4. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Sinds de miskraam is bij mij ook iedere menstruatie anders..
    Vorige maand echt heel veel pijn gehad maar deze menstruatie helemaal niet..
    Pff tis wat allemaal hoor :x

5. daisyd

daisyd Lid

18 jul 2011
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties..
    Het is inderdaad erg vervelend allemaal.
    Heb zelf trouwens geen pijn tijdens mijn menstruaties.
    Kreeg alleen van de week steeds steken rechts in buik. (moet pas over een weekje ongesteld worden)
    Dacht van wat is dit nu weer:( Maar de steken zijn weer weg gelukkig.
    Door de curettage word je gewoon bang dat er iets mis is van binnen!

6. daisyd

daisyd Lid

18 jul 2011
    38
    0
    0
    NULL
    NULL

Heb mijn eisprong nog nooit gevoeld, tenminste niet dat ik weet..
    Wat voel je dan tijdens je eisprong? Heb echt geen flauw idee

7. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    ik krijg dan een hele opgeblazen buik!
    maar nu kreeg ik ook echt pijn! en net of mn baarmoeder dan heel laag zit.
    en het klopte precies, want precies 14 dgn later werd ik ongesteld!
    en ik begrijp je helemaal, want ik denk ook steeds dat er door de curettage iets mis is nu, en dat ik niet meer zwanger kan worden! pfff

8. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Ik heb geen curettage gehad maar wel een miskraam. De eerste maand erna duurde mijn cyclus een maand langer, daarna mooi op tijd. Maar het is wel anders geworden. Meer buikpijn en meer steekjes. Ook heb ik nu bijvoorbeeld na de menstruatie al 3 dagen bruinverlies, nooit eerder gehad.

Nu ben ik weer bezig met hormonen spuiten voor ivf en daarvan heb ik nu meer buikpijn dan voor de miskraam. Dus denk dat het toch je eisprong is, kunnen echt venijnige steekjes zijn.

9. janneke7

janneke7 Actief lid

30 aug 2011
    227
    0
    0
    Hoi,
    Ik heb bijna 5 maanden geleden een curettage gehad. Bij de eerste menstruaties heb ik heel veel bloed verloren en weefsel. Maar mij buik voelt nog steeds niet de oude. Dit merk ik vooral als ik rustig zit of lig. Het doet niet echt pijn, maar het voelt gek/vreemd. Ik werd de eerste keer na 3 keer al zwanger, nu ben ik al weer 5x ongesteld geweest. En omdat mijn buik vaker raar voelt begin ik ook bijna te denken dat er iets mis is.
    Ik ben er over aan het denken om weer een afspraak te maken bij de gynaecoloog, om alles voor de zekerheid na te laten kijken. Maar misschien is dat wel een beetje vroeg. Ik baal er gewoon van dat we dadelijk al weer bijna een jaar bezig zijn. En iedereen om me heen word wel zwanger en daar loopt het wel goed bij af.

10. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    mijn buik voelt ook echt nog heel raar...
    gevoeliger, en heb een trekkerig gevoel bij mn eierstokken!
    pffff ben er ook niet gerust op.
    ik ben normaal snel zwanger, dus als ik t na een maand of 6 nog niet ben, maak ik er werk van!

11. daisyd

daisyd Lid

18 jul 2011
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Wat vervelend allemaal he!
    Ik ben ongesteld geworden 2 weken na dat ik misschien mijn eisprong voelde.
    Maar deze ongesteld is ook niet zoals die moet zijn. Veel donkerbruine afscheiding en haast geen rood.
    Heb een afspraak met de gyn gemaakt, omdat ik me er toch niet gerust bij voel.
    Over 2 weken heb ik een afspraak dus hopen dat ik dan wat verder kom.

12. dakaro

dakaro Lid

1 dec 2011
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Allemaal

Ik heb op 26 oktober een mk gehad, en gister voor het eerst een drupje bloed verloren, dat kan toch geen menstruatie zijn? hoefde geen maandverband of tampon te dragen, zo weinig was het, alleen bij het plassen 's morgens en daarna helemaal niets meer.
    Na mijn mk heb ik 11 dagen bloed verloren en daarna een test gedaan om te kijken of ik helemaal schoon was en geen HCG hormonen meer had en dat klopte want de test was negatief, zou die ene x bloedverlies gisterochtend dan een menstruatie geweest zijn?

Liefs

Deel Deze Pagina