vroege miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door Wendy26, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    ze hebben bloed geprikt om te kijken of mijn vriend of ik een chromosoonafwijking hebben en bij mij nog mijn stolling antistoffen schildklier b12 en glucos...
    en heb een echo gehad en daar zag alles er goed op uit

jij weet trouwens als het een miskraam is dat je geen tampon mag gebruiken en niet in bad mag en zwemmen en klussen , dit allemaal omdat je baarmoedermond een beetje open staat

2. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Ik heb met zes weken ook een bloeding gehad, toen was er nog niet veel op een echo te zien dus het was afwachten. Een week later zat er wel een rijstkorreltje met een kloppend hartje. Ik had een hematoom (bloeduitstorting) in de baarmoeder dus het bloed moet er wel uit. Vorige week ook weer een bloeding gehad, een gesprongen bloedvaatje waarschijnlijk.. Dit heeft een paar dagen geduurt (1 dag rood bloed en 3 dagen bruin) net als een ongi..

Ik hoop dat er bij jou ook niks aan de hand is meid. Doe maar even rustig aan..

3. Wendy26

Wendy26 Actief lid

11 okt 2011
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Missymaaike: nee dat wist ik niet!! Dat is maar goed dat jij dat zegt!! dank je wel! Nou heb ik dat gelukkig allemaal niet gedaan... maar fijn dat mijn gynaecoloog mij hierover ook heeft ingelicht?!?!?
    En van het bloedprikken en de andere onderzoeken wel al de uitslag?? Fijn dat de echo er wel goed uit zag!
    Bedankt voor de mededeling iig!!

4. Wendy26

Wendy26 Actief lid

11 okt 2011
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Katek: gelukkig zit het allemaal goed verder bij jou!
    Had je wel veel bloedverlies??
    Mijn gynaecoloog zei wel dat ik er wel vanuit moest gaan, aangezien mijn verhaal en de echo. Maar wacht het nog 'rustig' een weekje af..

5. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    De gyn had ons ook niet verteld kwam er achter op via internet vind dat wat betreft de voorlichting omtrend een miskraam ze wel wwat beter te werk kunnen gaan ik heb nog geen uitslagen binnen.

6. Wendy26

Wendy26 Actief lid

11 okt 2011
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja vind ook echt dat ze er slecht mee om gaan bij de gyn! Ik kon gisteren eigenlijk nog niet eens terecht daar toen ik belde..was zo pissig! Ik dacht moet ik dan zo het weekend in? Ik weet niet eens wat ik moet doen! Kon eigenlijk pas maandag daar terecht, maar toen belde ze mij smorgens toch nog terug om te komen voor een echo.. Beetke krom daar. Heb zo aan zon forum nog meer dan aan mn eigen gyn!

7. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Wendy; het was de eerste keer niet veel bloed, maar wel een week lang een beetje. Vorige week heb ik ook een bloeding gehad als bij een ongi die net begint, toen was het een gesprongen bloedvaatje waarschijnlijk. Balen dat ze nu niks voor je kunnen doen he voor je gevoel. Je zult echt een weekje moeten wachten om te kijken of er werkelijk nog een vruchtje in zit.. Ik hoop het voor je meid!

8. woepie

woepie Actief lid

13 nov 2011
    338
    70
    28
    NULL
    NULL
    Ik heb ook een vroege miskraam (gehad)....eigenlijk zit ik ook nog middenin het proces, want ze zagen al wel op de echo dat het niet goed zat, en ik heb bloedingen gehad, maar nog niet alles is weg. Dus ik begrijp hoe je je voelt. Het is zo enorm onzeker en verdrietig!
    Wat ik van een paar begrijp is dat het bloeden niet ineens met heel veel lichamelijk geweld hoeft te komen, maar ook gewoon tijdens de menstruatie eruit komt?! Of dat het gewoon in gedeeltes komt? Sinds ik bij de VK ben geweest bloed ik niet meer. En dat is al een week geleden. Dus ik zit maar te wachten en te wachten....
    Ik vroeg me af, moet op dat rijtje van niet zwemmen en tampons gebruiken ook niet vrijen staan? Dat kan dan toch ook niet zolang je bloed en de baarmoedermond iets open staat?

Sterkte allemaal!

9. Wendy26

Wendy26 Actief lid

11 okt 2011
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    He Woepie... wat n rot verhaal! Hoe ver was je al?? Wat gaan ze nu bij jou doen?? Jij ook heel veel sterkte en succes met heel dit proces!! Liefs Wendy

10. woepie

woepie Actief lid

13 nov 2011
    338
    70
    28
    NULL
    NULL
    Ik zou bijna 7 weken zijn en donderdag is dat alweer 8....tja.
    Ze laten het gelukkig aan mij over wat ik wil en dat is op dit moment afwachten tot mijn lichaam er klaar voor is om het af te stoten.
    Ik wil daar nog wel even op wachten, wie weet met de menstruatie.

Wat wil jij? Wat heeft jouw voorkeur?

11. Wendy26

Wendy26 Actief lid

11 okt 2011
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop zowiezo dat moeder natuur het toch wel vanbinnen heeft schoon gemaakt! Cureteren lijkt me al helemaal niks, en ze zeggen dat je dan de eerste tijd ook minder vruchtbaar bent. Ik vind het wel raar dat het bij mij maar bij 1 bloeding is gebleven. Dus ben bang dat er nog niet alles uit is. Ik hoor vrijdag meer.
    Was dit je eerste zwangerschap??

12. woepie

woepie Actief lid

13 nov 2011
    338
    70
    28
    NULL
    NULL
    Het was mijn eerste zwangerschap inderdaad, maar ik verwacht zeker niet de laatste. Ik wil ook lang wachten op moeder natuur, maar het vervelende is dat ik nog wel het hcg hormoon voel stromen, d.w.z. vermoeidheid, niet lekker, misselijk, veel pukkels...
    Met curettage ben je er ineen keer vanaf denk ik, maar het lijkt me emotioneel en lichamelijk erg zwaar. Maar het wachten op de bloeding vind ik ook zwaar. Je moet er wel wat voor over hebben he...:)

13. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Ik heb me ook nog lang zwanger gevoeld, vond het zo naar..
    Maar ben wel blij dat het hier vanzelf nog is losgekomen. Een curretage heb je kans op complicaties (Asherman) dan krijg je verklevigen in je baarmoeder. Ken helaas iemand die dat heeft en dan wordt je echt heel moeilijk weer zwanger.
    Zou het zo mogelijk proberen af te wachten. Hier duurde het ruim 2 weken voor alles schoon was.

14. Wendy26

Wendy26 Actief lid

11 okt 2011
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben net van mn werk naar huis gegaan. Komt net mn collega heel vrolijk vertellen dat ze zwanger is.. Nou ik het het niet meer; heb me ziek gemeld, en ben naar huis gegaan. Voor haar natuurlijk heel leuk, maar voor mij echt n kei harde klap!
    Ik heb sinds vrijdag (na mk) ook helemaal geen verschijnselen meer. Echt raar. Maar ik ben wel bang dat er dus echt nog niet alles uit is, omdat ik maar 1 keer n bloeding heb gehad. Dat was wel veel, maar als ik zo her en der hoor bij andere hebben ze heel de week door bloedingen gehad. Hoe zit dat bij jullie dames?
    Ben zo aan het aftellen tot vrijdag! (echo om te kijken of alles schoon is)

15. suusjesanne

suusjesanne Niet meer actief

Hoi Wendy,

Wat een heftig verhaal.

Ik ben 16 september j.l gecurreteerd maar dat je daarna minder vruchtbaar bent is niet waar. Omdat alles 'schoon' is van binnen ben je juist meer vruchtbaar.
    Ik was direct nadat ik een cyclus had van 32, gelijk weer zwanger.
    Ik wens je veel sterkte de komende tijd!

16. Wendy26

Wendy26 Actief lid

11 okt 2011
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Suusjesanne: wat fijn om te horen! Gelukkig zijn er dus wel succesverhalen na n curetage! Hoor er eigenlijk best veel nadelen over..
    Zie dat je 2 december alweer je eerste echo hebt! Super leuk! Kan je al wel genieten van je zwangerschap, of ben je nog wat 'bang'? Heel veel geluk gewenst in ieder geval!!

17. suusjesanne

suusjesanne Niet meer actief

Ik kan redelijk genieten maar pas meer als ik vrijdag een goede echo heb. Erg spannend hoor.

Ik wens jou sterkte met jou echo!!

18. Wendy26

Wendy26 Actief lid

11 okt 2011
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank je wel!
    En jij natuurlijk ook met jouw echo!! Hopelijk zit alles gewoon goed!!

19. woepie

woepie Actief lid

13 nov 2011
    338
    70
    28
    NULL
    NULL
    Wat spannend de echo van morgen. Ik zit zelf ook constant te wachten en moet een deze dagen ook een echo. Op zich kun je heel lang wachten totdat het lichaam het zelf schoonmaakt, zonder dat de gezondheid te lijden heeft. Maar als je weer zwanger wilt worden is dat wachten lastig. Ik heb niet zoveel haast, maar vind het idee van een "restje" in mijn baarmoeder vervelend. Ik hoop werkelijk voor je dat je schoon bent.

20. Wendy26

Wendy26 Actief lid

11 okt 2011
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Woepie: Ik ben zo blij als deze onzekere rot week voorbij is. Hoe dan ook morgen zou ik n hoop antwoorden krijgen op al mijn vragen! Morgen weet ik ook daarna wat me te wachten staat, en hoe nu verder.. Ben heel benieuwd!
    Staat jou echo nog niet gepland dan??

Deel Deze Pagina