Vroege miskraam?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door mieks, 10 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Hallo verloskundige,

25 februari heb ik mijn eisprong gehad. Dit weet ik door temperaturen en ovulatie testen. Meestal heb ik een lf van 12 dagen gehad na mijn eisprong voor ik ongesteld werd.

Dit keer ben ik met 9 dpo al gaan testen met een zwangerschaps test (ik weet het, veel te vroeg, en er kan van alles mis gaan). Tot mijn verbazing kwam er een echt tuur streepje. Op 10 dpo idem. Op 11dpo werd hij al duidelijker zichtbaar maar nog steeds erg licht! 12 en 13 dpo ook getest en bleef hij gelijk als op 11 dpo.

Misschien bouw ik traag hcg op , maar ik vond de test wel erg licht voor 13 dpo. Vandaag maar niet getest om hopelijk morgen duidelijk verschil te zien (vandaag dus 14 dpo). Ik zal een foto mee sturen van mijn testen..

Nou heb ik sinds vanmorgen al 3 keer met afvegen op het toilet een klein beetje helder rood slijm/stolsel gehad.

Kan dit het begin zijn van een vroege miskraam? Als dit zo is, moet ik hier voor dan nog een huisarts of dergelijk bellen? Ik heb hier (gelukkig) nog geen ervaring mee gehad, maar het maakt me wel erg onzeker.

2. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo,

Een test is positief of negatief. Of deze licht of donker is maakt niks uit. Je kan op deze manier niet meten of jou HCG stijgt.
    Het bloedverlies kan komen van een innesteling. Wacht even af wat je bloedverlies doet, zet het door en je test heeft aangegeven dat je zwanger bent, neem dan contact op met een verloskundige in de buurt om af te spreken wat te doen.

Groetjes Ineke

Deel Deze Pagina