Ja ik zie streepjes.....mag ik vragen welke testen je hebt gebruikt? Het lijkt wel een cb wel niet zwanger eentje?
Hoe bedoel je? De test die er 2 x op staat is van etos eigen merk. De ander is merkloos. Die heb ik op mijn werk gepakt.
Ja die van Etos herkende ik wel die ander leek net zo'n strip van eem cleurblue test. Maar waarom doe je niet een kruidvat testje? Daar zitten er twee van in de verpakking niet duur en hartstikke goed!
Oké, goed idee. Ga ik morgen halen. Bedankt voor je advies. Zal morgen nog wel n foto plaatsen. Fijne avond! Xxx
Heb de kruidvat testen gehaald. Zijn idd erg fijn. Vind het een mooie test, al snap ik niet dat hij nu nog steeds niet donker is (hoe onzeker kun je zijn )
Nou die is mooi hoor! Gewoon even doortesten hoor....wel pas om de dag doen.....dan moetnje streep duidelijker worden Gefeliciteerd hoor!
Hoi Wat vreselijk he die onzekerheid..ik maak nu exact hetzelfde mee. Ik heb sinds een paar dagen bloed verlies maar verloskundige zegt: gewoon afwachten kan een innestelingbloeding zijn of anders word het helaas een miskraam. Ik heb net als jou ook op 9 januari de eerste echo...ik wou dat het al zover was want je vraagt jezelf steeds af of het wel goed gaat in je buik... Ik hoop voor ons beiden dat het bij een beetje bloedverlies blijft en dat het snel stopt met bloeden en dat we goed nieuws krijgen 9 januari!
Hoi amber, Erg he, die onzekerheid. Hoe gaat het nu bij jou? Ik heb gelukkig geen bloed meer gehad. Maar voel me pas zekerder na de echo. Gelukkig zitten de feestdagen er tussen, dat leidt wat af.
Hoi Jupke, Ja bij mij is het nu ook gestopt, maar inderdaad je voelt je pas echt geruster wanneer je het met eigen ogen hebt gezien op de echo. zo vaag dit....ik voel me wel zwanger door pijnlijke borsten maar toch dat bloedverlies was wel angstig dus je houd die onzekerheid...ik hoop dat het bij ons beiden niet weer begint en dat we nu gewoon een goede zwangerschap hebben zonder bloedverlies en met een heel gezond kindje in onze buik!
Spannend hè dat afwachten?! Bij mij begonnen de klachten pas bij 6 weken en stopte bij 12 weken van de 1 op andere dag. Dus ook dat hoeft geen teken van een miskraam te zijn. Toen ik 4,5 week was voelde ik nog niks.
Hier ook een positieve test op 21-12. Maar sinds afgelopen zondag het verlies van bruine en rode rommel. Vorige week donderdag gaf de CB nog 2-3 aan en afgelopen zondag 1-2. Volgende week moet ik ook langs de Vk om eerder gecontroleerd te worden. Maar echt positief sta ik er niet meer in. Ik hoop voor jou dat alles gewoon nog goed zit en je een mooi frommeltje zal zien!
Oei, dat klinkt niet goed nee. Ik heb gelukkig geen bloedverlies meer gehad, maar mijn testen worden wel steeds lichter. Sinds een paar dgn zijn mijn testen zowat negatief. Dus denk dat het niet goed is. Ik hoop dat we beide een mooie echo zien straks. Maar ik durf eigenlijk niet te hopen.
Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken. Toen ik zwanger was van mijn jongste verloor ik best veel bloed,dacht gewoon ongesteld te zijn maar bleek zwanger te Ijn. Dus ik dacht dat ik een miskraam had aangezien ik best flink bloedde. En nu... Ze is nu 2 jaar en 8 maanden en dat was mijn "miskraam" Ik kreeg een echo om te kijken of alles oke was ivm mogelijke miskraam maar we zagen een kloppend hartje!!! Bloedverlies soms hoort erbij. Na ontlasting,na sex.... Als het enkel veegjes zijn is er geen reden voor paniek.
Volgens mij probeert Spitsmuis de dames een hart onder de riem te steken door haar ervaring te delen. Behoorlijk wat bloedverlies en toch een gezond kindje! Natuurlijk maakt bloed tussentijds je onzeker, en natuurlijk kan het twee kanten op, maar het komt heel vaak voor zonder dat er iets aan de hand is. Ik heb nu (nu 9 weken) twee keer wat bloedverlies gehad maar alles met beebje gaat nog steeds goed. Probeer vertrouwen te houden!
Ik merk nu dat ik in 2 topics zit van ts...............in een ander topic schrijft ts dat de testen nu lichter zijn en meende ik nisk van bloedverlies....sorry mijn fout snapte m even niet hihi