Ik ben ontzettend blij dat mijn test eindelijk lichter wordt! Maar nu vraag ik me af.....de test meet vanaf 20mlu...mijn streep is lichter dan de c streep...is mijn hcg dan erg laag of zegt dat niks?
Ik denk nog boven de 20 anders zou ie toch wit moeten zijn. Ik weet niet bij welke waarde je een knaltest kan hebben, maar ik denk dat als je nog een streepje ziet hij dus net boven de 20 zit? Anders een bloedtest aanvragen als je het zeker wil weten?
Ik had vrijdag hcg van 244 en de streep van mij is lichter dan die van jou denk ik. Denk ook dat het per test verschilt. Maar iig lager dan dat het was
@Betties ja dat snap ik dat ik boven de 20 zit Krijg idd een bloedtest maar vroeg me dit gewoon af. @Blondie ja dit is ook nog zo`n ultra gevoelige van zwangerenkids....
Die is vrij donker, ja. Is er niet een rest achtergebleven van je miskraam? Bah, hier zit je niet op te wachten, je wil gewoon verder kunnen en het af kunnen sluiten, althans, dat had ik wel na een miskraam. Sterkte!
Ja ze zien maar iedere keer niks.....de gyn zei de vorige keer dat als het niet was verander ze bmweefsel ging weghalen... Maar ik heb zoiets....als het morgen weer gestegen is doen ze maar een curretage! Ipv weer een week afwachten op een uitslagen enz.....het is nu goed geweest.
Hebben ze het bij jou gecontroleerd met een echo of met een hysteroscopie? Met een echo kun je soms een rest over het hoofd zien.
Alleen echo..... Vindt ook dat het nu te lang duurt allemaal hoor.... Maar dat doet schijnbaar erg veel pijn die hysteroscopie?
Ik heb er 2 gehad en ik vond het niet pijnlijk, ik voelde er zelfs helemaal niks van. Het maakt denk ik wel uit of je al eens een kindje hebt gebaard, want dan is je baarmoedermond al wat wijder dan wanneer je nooit een kindje hebt gekregen. Ik zie dat jij 2 meiden hebt, dus wellicht valt het bij jou mee.
Ja want ze zei vorige week dat ze iets gingen weghalen....heb daar geen zin in ... Maar ja eerst eens afwachten.....vorige week was het nog 1268 dus in principe kan het toch gedaald zijn en je ziet dit nog niet op een test....toch?
Wat apart allemaal zeg! Ik kan me goed voorstellen dat je dan liever nu een curettage wil! Het duurt allemaal lang genoeg en ik weet wat dat met je doet. Ben benieuwd wat je morgen te horen krijgt! Sterkte!