Hallo, Ik heb even een vraagje!! vorige maand dacht ik eigenlijk echt dat ik zwanger zou zijn...ik heb sinds een aantal maanden erge menstruatie klachten terwijl ik al 2/3 jaar van de pil af ben. Ik ben dan vaak misselijk, moe, steken in mn buik, gevoelige zere borsten, blauwe aders op mn borsten, eigenlijk alles wel zo'n beetje wat je normaal ook als zwangerschapsymptomen zou hebben!! maar nu had ik de vorige ronde al bij 4DPO al steekjes in mn buik en 6DPO zere borsten, dit was wel erg snel na mijn eisprong vond ik en ik dacht dit komt waarschijnlijk door innesteling. Toen heb ik 4 dagen voor mn NOD getest en was negatief en toen ik op mn NOD wou testen zag ik al rood komt dit toch omdat ik dan mogelijk toch PMS heb of zou t een schijnzwangerschap zijn?! mss omdat ik er best veel mee bezig ben dat ik meer last heb?! Ik hoop dat iemand mijn vraag kan beantwoorden, Alvast bedankt!!!
Hoi, De klachten komen niet zo snel op gang. Ik denk dat het klachten zijn van je eisprong zelf of inderdaad PMS. Groeten Evelien