Hey meiden, Wat ik mij afvroeg is het volgende. Omdat je bij pco altijd lh in je lichaam hebt kun je dat wel je eisprong aanzien komen door middel van je cervixslijm of is dat ook altijd pre ovulatie spul....? Hopelijk begrijpen jullie mijn vraag. Liefs
Ik zag je titel en was direct geïnteresseerd! Maar helaas zie ik dat je nog geen antwoord hebt. Ik heb zelf áltijd van dat witte, ietwat kleverige klonterige natte slijm. Waarvan ik geen draden kan trekken. Nu komt mijn ei er hopelijk aan, zoals je hebt kunnen lezen in het andere topic, en was mijn slijm gister wel heel iets anders. Het was nu ook nat en wit, maar meer lijmachtig. Volgens mijn WomanLog Pro app is dat natte/witte/klonterige ook al "waarschijnlijk vruchtbaar". Maar zij vinden het alleen "onvruchtbaar" als je totaal droog bent of iig geen zichtbaar slijm hebt Beetje raar. Ik ga mn slijm de komende dagen in de gaten houden, dus ik ga t je nog laten weten hoe het zich ontwikkelt!
Bij mij verandert het wel, maar ik heb nooit eiwitachtig rekbaar slijm gehad. Bij mij komt het niet verder dan waterig (en veel!) melkachtig slijm, maar toch heb ik dan een mooie eisprong. Maar ik vind het wel moeilijk om het uit mijn afscheiding op te maken.
Net gecontroleerd en nu kon ik duidelijk een draad trekken van een paar cm! Maar het was nog wel wittig, zeker niet compleet kleurloos ofzo. Dit heb ik dit jaar nog nooit gehad (maar dus ook nooit een ei), dus ik denk dat het bij míj wel indicatief is. Alleen is de base line anders omdat je altijd wel wat LH hebt. Dus altijd wel een beetje slijm, itt veel andere vrouwen.
Kijk eens aan top! Bij mijn vorige cyclus had ik bij toeval dat slijm ontdekt. Ik had dat op vrijdag avond. Zaterdag middag had ik een positieve ovu test en maandag mijn ei. Zaterdag ochtend en zondag ochtend geklust. En die keer was raak! Dus heel veel succes!!! Ik had net een klein kloddertje dik rekbaar slijm... Kon niet heel lange draden er mee trekken maar tis een begin.... Kunnen igg gewoon drinken met oud en nieuw... Hou me op de hoogte!
Dat is vreemd wachtende.... Ik denk dat ik het nu heb, alleen gister middag seks gehad kan het daar nog van zijn?
Ik heb ook PCO en heb altijd na mijn ei rekbaar slijm, altijd soort mosterd na de maaltijd bij mij. Maar ik kan er geen pijl op trekken zonder medicatie of echovolging omdat het zooo onregelmatig is!