vroege miskraam ?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door monique75, 8 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monique75

monique75 Actief lid

4 mei 2007
    407
    1
    0
    Hallo,

Ik ben vorige maand gestart met de pil. Deze met maand nog een condoom gebruikt omdat ik weet dat de pil de eerste maand nog niet betrouwbaar is.

Afgelopen woensdag mijn laatste pil genomen. Dinsdag was ik megamisselijk, borsten doen pijn, steekjes in de liezen en dit verdween niet.
    Donderdag middag een test gedaan en na een kwartiertje ( dus niet binnen de tijd wat op het doosje stond) stond er een lichte streep (plus teststreep natuurlijk).
    Afgelopen zaterdag was het 4 weken na mijn laatste menstruatie, dus vanmorgen nog een test gedaan. Deze was negatief....
    Ben nog steeds misslijk, niet zo heftig als de eerste dagen en de steekjes zijn er nog steeds.
    Ook ben ik nog niet ongesteld geworden.

Wat moet ik hier nu van denken ?

Alvast bedankt voor het antwoorden, groetjes Monique

Ps : Kan ik woensdag wel gewoon weer met een nieuwe strip beginnen of toch mijn menstruatie afwachten ?

2. monique75

monique75 Actief lid

4 mei 2007
    407
    1
    0
    Ben inmiddels wel ongesteld geworden. Het bloeden was minder dan anders, maar ik had wel flinke stolsels en buikpijn, wat ik anders bijna niet heb.

Groetjes Monique

Deel Deze Pagina