Vandaag 6weken.... Vorige 2 weken thuis gezeten met rugpijn. Vandaag weer aan het werk, ga ik om 11u een plasje doen en bij het vegen bruin .... Daarna weer niets meer en daarnet klein beetje. Het is echt bruin, geen bloed. Zo begon het vorige keer ook..... Neeeeeeeeeeee!!!!
Kan alle kanten op. Ik heb van week 5-7 bruin en rozig bloedverlies gehad. En de baby is gekomen Rustig blijven.. en afwachten.. Sterkte.
Klote dit, ik begrijp je angst. Maar dit hoeft nog niets te betekenen, probeer er rustig onder te blijven en bel desnoods even de verloskundige om je verhaal te doen. Kan heel goed zijn dat er gewoon wat oud bloed word opgeruimd. Sterkte!
Ik heb dit ook gehad en dit duurde tot een week of 10. Het hoeft idd niks te betekenen. Bij mijn oudste zoon had ik tot 20 weken bloed verliesu dat langs mijn benen naar beneden liep. Niet leuk als je in de zorg werkt en een witte broek aan hebt. Maar zelfs dat is goed gekomen. Dat kwam omdat ik een erg gevoelige baarmoedermond had. En bij iedere inspanning die ik leverde sprong er blijkbaar een adertjes. Probeer vertrouwen te hebben ook al begrijp ik heel goed dat je erg angstig wordt als je ineens bruinverlies hebt.
Sterkte Jannieke! Ik hoop dat je snel uitsluitsel hebt zodat je in ieder geval de onzekerheid niet meer hebt. Ik blijf voor je duimen dat het niks ernstigs is.
Het blijft bruin ... Niet veel maar het ise r wel. Volgende week maandag mogen we onze eerste echo gaan. Hopelijk blijft het bij bruin.... Als het rood wordt ga ik naar spoed.
Wat naar hoop voor je dat het bij oud bloed blijft. Nog steeds rugpijn? Ik had de vorige keer (mk) echt enorm rugpijn al een paar dagen, geen idee of dat ermee te maken had maar was bij mij dus geen goed teken. Heel veel sterkte, ik hoop dat het niks is en weer overgaat.
Gatver, weer die onzekerheid Ik wens je veel sterkte en hoop voor je dat het verlaat innestellingsbloed is, zoals het bij mij was deze zwangerschap, precies in dezelfde periode!
Bruinbloed heeft niet altijd iets te betekenen. Kan me helemaal voorstellen dat je hier weer van schrikt Ik heb bloedverlies gehad met 12-14 weken en ons mannetje maakt net goed. Hou moed meid en sterkte!
Nog steeds beetje, maar niet veel! Enkel beetje bij vegen (waterigbruin) Niks in de broek. Ga er maar vanuit dat het enkel wat oud bloed is. Geen krampen ofzo. Als ik tampon steek ziet hij ook beetje bruin... Maar het loopt er dus niet uit. Heb ook een ccleurblue digitaal gedaan net, en die gaf netjes aan 3+ ....