cb blijft op 1-2 hangen en licht bloedverlies

Discussie in 'Miskraam' gestart door Vakantieganger, 17 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vakantieganger

Vakantieganger Fanatiek lid

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    Help! 4 jan de eerste positieve test. 6 januari heb ik een cb test gedaan 1-2 weken zwanger. We waren zo blij. Van de week testjes gedaan en de testresultaten worden lichter en vanmorgen met ochtendtraining nog een cb gedaan. Deze gaf weer 1-2 aan.
    Ook heb ik sinds gister licht bloedverlies rood/bruin nog geen half maandverbandje vol. Ik ben op vakantie in de Dominicaanse Republiek dus kan ook niet even langs de vk. Ik zou vandaag 5 weken zwanger moeten zijn. Is er nog hoop? Of kan ik vanavond 'lekker' een wijntje drinken? En zou ik wel mogen zwemmen als het mis is? Alvast bedankt meiden. Ik voel me heel rot.

2. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    Hey meissie, wat een vervelend nieuws.. Het klinkt inderdaad minder hoopvol.. Dat je nu op vakantie bent in zo'n prachtig land maakt het alleen maar lastiger. Ik durf je geen antwoord te geven op je wijn en zwem vraag. Misschien kun je morgen wel een kort belletje naar je vk doen..? Sterkte meissie!

3. Mamavanle

Mamavanle Actief lid

18 sep 2014
    459
    5
    18
    NULL
    NULL
    Heey meid wat naar en dat op vakantie!! Wat betreft testen! Bij mij was het nooit een goed teken als de cb met indicator bleef hangen of te langzaam stegen maar goed heb wel eens gekke verhalen gehoord dat het toch goed kwam. Wat betreft je wijn en zwem vraag, ik zou gewoon even naar Nederland bellen naar je vk. In 2012 werd mijn eerste zwangerschap een mk tijdens onze huwelijksreis. Ik heb toen wel gezwommen maar bleek achteraf (vanwege infectiegevaar) niet verstandig. Ik heb toen op onze huwelijksreis wel contact gezocht met mijn huisarts in Nederland. Toch fijn om even te overleggen. Sterkte!

4. Vakantieganger

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen

Tnx Mamba en Mamavanle.
    Het is hier prachtig maar ik voel me zo ellendig. Als ik nu gewoon wist dat het over was en de bloeding klaar was dan kon ik verder. Maar het bloeden zet niet door, geen krampen dus ergens stiekem hoop ik het maar durf ik het niet meer. Ook niet kunnen zwemmen etc ;) is gewoon vervelend. Bedankt voor jullie lieve reacties

5. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Heb het zelfde meegemaakt met 5 weken, testen werden niet knal en cb bleef hangen op 1-2 weken. Ik begon te bloeden zonder krampen en eindigde dus in een miskraam.
    Hoop voor jou dat het niet het geval is. Sterkte met afwachten/

6. Vakantieganger

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    Bedankt voor je reactie Roosje24. Ik vrees ook het ergste. Aan jouw banner te zien kan het straks allemaal een keer goed komen.

7. JayLove

JayLove Actief lid

23 aug 2015
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb ik een tijdje geleden ook een post over geplaatst. Mijne bleef hangen op 2-3 weken zelfs toen ik al verder dan 6 weken was. Ook heb ik licht bloedverlies gehad, wel alleen alleen bij inspanning en/of seks. Wil je geen valse hoop geven hoor, maar het hoeft niet gelijk foute boel te zijn! Wel vervelend dat je deze stress nu op vakantie hebt! Sterkte en hopelijk toch goed nieuws.

8. Vakantieganger

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen

Tnx JayLove, waren jouw overige testen (als je die gedaan hebt) ook minder donker dan eerst?
    Ja het is echt heel naar. Ik ga morgen de vk bellen. Ben bang voor een mk en bijwerkingen daarvan. Toch eng in het buitenland.

9. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    Hoe lang ben je daar nog? Ik weet verder ook niet hoe dat dan zou gaan. Moet je dan daar naar het Zh, of vakantie afbreken...? Want als je in het vliegtuig zit en je lichaam stoot het af, dan lijkt het me een helde vlucht!
    Maarrrrrrrrr natuurlijk hoop ik vals alarm natuurlijk!! Laat je weten wat de vk zegt? Sterkte meissie! Dikke knuffel xx

10. Vakantieganger

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    Ik ben er net en heb nog 10 dagen te gaan. Lijkt mij dus ook allemaal niets :(. Ik ga ze straks tijdens het spreekuur bellen. Vind het niets voor de spoedlijn. Dank mamba25 ik laat weten wat ze zegt.

11. Vakantieganger

4 jan 2016
    1.007
    4
    38
    Vinkeveen
    Vk gesproken en zij denkt ook een vroege mk. Mocht ik toch nog zwanger zijn dan is de kans om alsnog een mk te krijgen groot. Dat zien ze vaker bij bloedverlies in de vroege zwangerschap. Vloeien neemt iets meer toe. Nu benieuwd vanaf wanneer ik moet tellen voor m'n nieuwe cyclus. Vanaf vrijdagavond toen het lichte bloedverlies begon of vanaf vandaag? Begin feb een echo om te controleren of alles weg is.

12. mamba25

mamba25 Fanatiek lid

4 okt 2012
    1.281
    1
    38
    Goed dat je hebt gebeld. Wat een naar bericht... Zei ze nog wat over hoe nu verder? Want je bent nog wel even daar en de terugvlucht is ook geen twee uurtjes..
    Knuffel voor jou xx

13. JayLove

JayLove Actief lid

23 aug 2015
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ze bleven gelijk in kleur, niet donkerder of lichter. Later liepen ze wel op.
    Ik lees dat je contact hebt gehad met de verloskundige en ze het ergste vreest. Mocht het een vroege mk zijn, wens ik je in ieder geval veel sterkte. En dat het snel weer raak mag zijn en het dan een plakkertje is.

Vanaf wanneer tel je? Ik zou het dan gewoon even deze aankomende maand aankijken, al snap ik maar al te goed dat je dan gewoon weer snel zwanger wilt zijn. In de meeste gevallen blijft je cyclus wel zoals hij was voor de miskraam, al kan dat natuurlijk ook per persoon verschillen. Meestal blijft dat dus hetzelfde.

Veel sterkte!

14. JFelice

JFelice Actief lid

9 jan 2014
    292
    4
    18
    ZH
    Ik hoop dat de vk het mis heeft! Ik heb genoeg verhalen gelezen die toch positief afliepen. Extra rot dat je op vakantie bent zeg... Sterkte!

Deel Deze Pagina